• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

دستگیری مهدی گاو زن، شرور معروف مازندرانی به اتهام قتل جوان ۳۲ ساله در بابل

  • کد خبر : 33118
  • 07 آوریل 2021 - 10:09
دستگیری مهدی گاو زن

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری مهدی فاطمی نیا مشهور به مهدی گاو زن و همدستان وی در عملیاتی ضربتی پلیس خبر داد. این شرور معروف مازندرانی به اتهام تیراندازی و قتل جوان ۳۲ ساله در یکی از روستاهای بابل بازداشت شده است.

سردار مرتضی میرزایی، فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی و جراحت شدید فردی حدود ۳۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان بابل، بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام شدند. عاملان این درگیری پس از وقوع این حادثه از محل متواری شده بودند.

وی تشریح کرد: با حضور عوامل امدادی فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحت‌های وارد شده در بیمارستان جان باخت.

سردار میرزایی در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان بابل با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که از اراذل و اوباش معروف آن شهرستان بود ، شناسایی کردند. مهدی فاطمی نیا معروف به مهدی گاو زن متهم اصلی قتل جوان ۳۲ ساله در یکی از روستا‌های بابل است.

دستگیری مهدی گاو زن ؛ شرور معروف مازندرانی

مهدی گاو زن متهم اصلی قتل جوان ۳۲ ساله در یکی از روستا‌های بابل است که به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش که همگی آن‌ها از اراذل و اوباش سطح یک استان هستند پس از وقوع قتل از استان متواری شده بودند، اما ماموران پلیس امنیت با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه این اشرار را شبانه در اتوبان تهران قم بازداشت کردند.

نحوه بازداشت مهدی فاطمی نیا در اتوبان تهران قم

کارآگاهان متوجه شدند که این شرور معروف پس ارتکاب جنایت احتمالا قصد فرار از کشور را دارد. در این شرایط مأموران برای اینکه اجازه ندهند مهدی گاوزن موفق به فرار شود به بررسی‌های تخصصی خود ادامه دادند تا اینکه متوجه شدند او و همدستش به همراه ۳‌ نفر از اشرار مازندران سوار بر یک خودروی پژو از استان مازندران خارج شده و قصد فرار به یکی از شهرهای مرزی را دارند. در ادامه، مسیر حرکت این افراد شناسایی شد و درنهایت پلیس توانست در ورودی شهرستان قم درحالی‌که احتمال می‌رفت متهمان مسلح باشند، خودروی آنها را در یک ترافیک ساختگی متوقف و شرور معروف را به همراه ۴ شرور دیگر در یک عملیات ضربتی بازداشت کند.

 مهدی گاو زن کیست؟

مهدی فاطمی نیا مشهور به مهدی گاو زن از گنده لات های‌ شمال کشور – بابل می باشد. او از دوستان و بادیگاردهای مشهور امین آقا فرزانه نیز بوده است.

مهدی گاوزن یکی از بدنسازان برجسته شمالی می باشد که به گفته اهل شمال و یکی از شهر های بزرگ شمالی است گاوزن لقبی است که التیام داده اند یعنی میتواند گاو را هم بلند کنند و ان را بزنند و قدرت بسیار زیادی دارند. گنده لات هایی مثل مهدی گاوزن در اینستاگرام که آدرس اینستاگرام آن ها هم مشخص است با ایجاد ترس و هراس در شبکه های‌ اجتماعی اسمی برای خود دست و پا میکنند .

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.