• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
36

۴ اپ برتر برای دانلود از اینستاگرام

  • کد خبر : 33143
  • 07 آوریل 2021 - 15:09
اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

در این مقاله ۴ مورد از بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام را معرفی می کنیم تا با استفاده از آنها محتوای مورد نظرتان را در گوشی دانلود و ذخیره کنید.

حتما پیش آمده است که بخواهید یک عکس یا ویدئو خاص را از اینستاگرام دانلود کنید. همانطور که می دانید این اپلیکیشن، امکان دانلود محتوا ندارد. در نسخه های اولیه میشد کپشن ها را کپی کرد. اما پس از مدتی این قابلیت هم حذف شد و عملا نمی توان از طریق خود برنامه، عکس یا فیلمی را دانلود کرد. برای دانلود محتوا از اینستاگرام نیاز به برنامه ها و نرم افزارهای جانبی است. برنامه های زیادی برای این منظور عرضه شده اند که هریک قابلیت ها و محدودیت های خاص خود را دارند.

بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

۱-  Video Downloader

یکی از بهترین، ساده ترین و پر طرفدارترین اپ ها برای دانلود از اینستاگرام، ویدئو دانلودر است که احتمالا با آن آشنایی دارید. تا کنون بیش از ۵۰ میلیون دانلود در گوگل پلی مربوط به این برنامه بوده است و این نوعی رکورد به شمار می رود. اگر می خواهید ویدئویی را در اینستاگرام وارد کنید، اپ را دانلود و نصب نمایید. سپس وارد اینستاگرام شده و صفحه ویدئو مورد نظر خود را باز کنید. بر روی آیکون سه ‌نقطه که در بالای سمت راست پست‌ها قرار دارد، کلیک کرده تا یک لیست برای شما نمایش داده شود. گزینه Copy Link (یا چیزی شبیه به این) را انتخاب کنید. پروسه دانلود شروع می شود و ویدئو دانلودر، تمامی پست های دانلود شده را به صورت خودکار ذخیره می کند.

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

۲- insta Downloader for instagram

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام که به نوعی جزو اولین ها هم به شمار می رود. کاری که باید انجام دهید این است که لینک ویدئو یا عکس مورد نظرتان را از اینستاگرام کپی کرده و سپس اپ را باز کنید. لینک را در محل مربوط کپی کرده و گزینه Check URL را انتخاب نمایید. به این ترتیب پروسه دانلود شروع می شود و باید پس از پایان آن، گزینه Save video را انتخاب کنید. ویژگی مثبت این اپ، امکان دسترسی مستقیم به اینستاگرام است. اگر گزینه  Open Instagram را بزنید، به راحتی وارد محیط اینستا می شوید.

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

۳-  instasave

اینستاسیو جزو جدیدترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام است. این برنامه در اولین ماه انتشارش رکورد دانلود در گوگل پلی را شکست و امتیاز ۴٫۶ از ۵ را به خود اختصاص داد. اگر برای دانلود یک ویدئو در اینستاگرام از این اپ استفاده می کنید، باید وارد اینستاگرام شده و لینک ویدئو موردنظر خود را کپی کنید. پس از آن برنامه را اجرا کرده و روی آیکون فلش مانند دانلود در پایین صفحه کلیک کنید. البته با کلیک بر روی آیکون اینستاگرام در بالای سمت راست صفحه هم به شکل مستقیم وارد فضای اینستاگرام می شوید.

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

۴-  Download video for instagram users

می خواهیم یکی از کامل ترین و جامع ترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. Download video for instagram users حدود سه سال است که عرضه شده است و قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده است. لینک ویدئو مورد نظر خود را کپی کرده و وارد اپلیکیشن شوید تا مرحله دانلود شدن آن به پایان رسد. پس از آن اگر گزینهDownload را انتخاب کنید، فایل بارگیری شده در گوشی شما ذخیره می شود. همچنین امکان ورود مستقیم به اینستاگرام هم فراهم شده است و می توانید از این آپشن هم بهره مند شوید.

اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.