• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
14

فرار والدین بعد از مرگ مرموز نوزاد ۸ روزه از بیمارستانی در تهران

  • کد خبر : 33185
  • 08 آوریل 2021 - 12:58
مرگ نوزاد 8 روزه در تهران

زن و مرد جوان تهرانی نوزاد ۸ روزه ای را که حال مساعدی نداشت به یکی از بیمارستان های این استان بردند و مدعی شدند که پدر و مادر این نوزاد هستند، پس از چند ساعت این نوزاد فوت کرد و والدین نیز ناپدید شدند. تحقیقات پلیس برای کشف علت مرگ این نوزاد ۸ روزه در بیمارستان تهران همچنان ادامه دارد.

مرگ مرموز نوزادی ۸ روزه در بیمارستان کافی بود تا دستور بازداشت پدر و مادر فراری صادر شود…

سه‌شنبه ۱۷ فروردین زن و مرد جوانی در حالی که کودکی ۸ روزه را در آغوش داشتند به یکی از بیمارستان‌های تهران رفتند و اظهار کردند که کودکشان بیمار بوده و ناگهان حالش وخیم شده است و از پزشکان برای نجات جان پسر ۸ روزه شان درخواست کمک کردند.

مرگ نوزاد ۸ روزه در بیمارستان تهران پس از ناپدید شدن والدینش

این نوزاد در بیمارستان بستری شد اما پس از آن والدین نوزاد ناپدید شدند، نوزاد پسر تحت درمان قرار گرفت اما با گذشت حدود ۲۴ ساعت، حال نوزاد وخیم‌تر شد و تلاش پزشکان برای نجات جان وی ادامه داشت تا اینکه ظهر چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه نوزاد پسر به کام مرگ فرو رفت.

مرگ نوزاد ۸ روزه توسط مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد که باتوجه به مشکوک بودن مرگ نوزاد و ناپدید شدن والدین بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیقات از خانواده او را صادر کرد.

ماموران وقتی برای بررسی فرم پر شدن پدر و مادر این نوزاد به قسمت پذیرش رفتند و متوجه شدند که والدین این نوزاد مشخصات خود را به دروغ اعلام کرده اند که بازپرس پرونده دستور داد تا جسد این نوزاد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

بازپرس صادقی از شعبه ۴ دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت پدر و مادر این نوزاد را صادر کرد و تحقیقات برای بررسی علت مرگ نوزاد پسر در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.