• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
29

بهترین اپ های پخش موزیک برای آیفون

  • کد خبر : 33208
  • 10 آوریل 2021 - 16:11
بهترین موزیک پلیرهای آیفون

اگر در حین کار، پیاده روی و … مدام آهنگ گوش می کنید و دنبال یک موزیک پلیر خوب برای گوشی آیفون خود هستید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه چند مورد از بهترین موزیک پلیرهای آیفون را معرفی می کنیم تا از قابلیت های بیشتری برای شنیدن یک فایل موسیقی دلنشین بهره مند شوید.

اگرچه iOS برنامه های پخش موزیکی دارد که به صورت پیش فرض در دیوایس های اپل نصب شده اند. اما اغلب کاربران از این اپلیکیشن ها راضی نیستند و به همین دلیل به دنبال اپ های جانبی هستند. در میان برنامه های متعددی که برای پخش موسیقی در آیفون طراحی شده اند، انتخاب بهترین و کامل ترین برنامه احتمالا کار راحتی نیست. بنابراین ادامه مطلب به شما کمک می کند که ضمن آشنایی با بهترین موزیک پلیرهای آیفون ، یک اپ حرفه ای، ساده و دارای قابلیت های کاربردی را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید. البته این برنامه ها در آیپد هم قابل استفاده هستند.

بهترین موزیک پلیرهای آیفون

موزیک پلیر Cesium

جزو بهترین برنامه هایی است که می توانید برای پخش موزیک در گوشی ها و تبلت های اپل از آن استفاده کنید. این اپ به صورت خودکار به کتابخانه موزیک ها (Music Library) گوشی وصل می شود و البته با آیکلود موزیک لایبرری (iCloud Music Library) به خوبی هماهنگ می گردد. محیط کاربری آن بسیار ساده و روان است و قابلیت ها و آپشن های متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. البته برنامه Cesiumنسخه رایگان ندارد و در صورت تمایل به استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

بهترین موزیک پلیرهای آیفون

برنامه Marvis Music Player

برنامه Marvis Music Player هم یکی از بهترین موزیک پلیرهای آیفون است که با رابط کاربری ساده، زیبا و روان طراحی شده است. همگام سازی سریع و روان با کتابخانه موزیک دستگاه (شامل حافظه داخلی و آیکلود) از ویژگی های مثبت این اپ است. این برنامه رایگان است اما نمایش تبلیغات حین اجرای آن کمی آزار دهنده است. برای حذف این تبلیغات باید ضمن پرداخت هزینه، اشتراک برنامه را خریداری کنید.

بهترین موزیک پلیرهای آیفون

برنامه Boom

به عنوان یک اپ پخش موسیقی قدرتمند و حرفه ای نباید از Boom غافل شد. محیط و فضای این برنامه کاملا منحصربفرد است و مشابه آن را در هیچ برنامه پخش موسیقی دیگری ندیده ایم. نقطه قوت اصلی موزیک پلیر Boom ، یک اکولایزر قدرتمند است که امکان تنظیم دقیق نحوه پخش صداهای زیر و بم و … را به کاربر می دهد. حتی کیفیت صدا با توجه به نوع هدفونی که کاربر از آن استفاده می کند قابل تنظیم است. بوم یک موزیک پلیر قوی و در عین حال متفاوت است که دستگاه iOS شما را خاص تر می کند. اگرچه این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است، اما برای دسترسی به برخی از ویژگی های خاص آن باید هزینه پرداخت کنید.

بهترین موزیک پلیرهای آیفون

برنامه ARIIA

ARIIA هم یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرهای آیفون است که مناسب سلیقه ساده پسندها طراحی شده است. ویژگی جالب این برنامه این است که از دستورات اشاره ای هم پشتیبانی می کند. مثلا کاربر می تواند انگشت خود را از چپ به راست بکشد و به این ترتیب، دستور پخش موزیک بعدی را صادر نماید. خوشبختانه موزیک پلیر ARIIA به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و به راحتی می توانید آن را دانلود کنید.

بهترین موزیک پلیرهای آیفون

برنامه jetAudio

بهترین موزیک پلیر آیفون که تمامی ویژگی های یک اپ پخش موسیقی حرفه ای را دارد و به شکل رایگان عرضه شده است، jetAudio است. این برنامه هم به صورت خودکار با کتابخانه موزیک های گوشی مرتبط می شود و به اکولایزری بسیار کاربردی مجهز شده است. ایجاد تایمر برای خاموش شدن خودکار پخش موزیک بعد از مدت زمان مورد نظر، اضافه کردن افکت های مختلف به موزیک های در حال پخش، ایجاد سرور و دسترسی بی سیم به موزیک های ذخیره شده در کامپیوتر، تنها بخشی از قابلیت های جذاب اپ jetAudio هستند.

بهترین موزیک پلیرهای آیفون
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.