• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

آتش کشیدن خانه قاتلان پس از قتل ۲ نفر در مراسم عروسی در شهرستان چرام

  • کد خبر : 33267
  • 11 آوریل 2021 - 13:18
قتل 2 نفر در عروسی چرام

حادثه واژگونی یک خودرو در مراسم عروسی شهرستان چرام ، موجب درگیری دسته جمعی مهمانان شد که در نهایت به قتل ۲ نفر و به آتش کشیدن خانه قاتلان توسط نزدیکان مقتولین ختم شد.

ساکنان یکی از مناطق شهرستان چرام واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه جمعه و ساعت‌های ابتدایی بامداد شنبه شاهد حادثه‌ای هولناک بودند که در این حادثه ۲ نفر به قتل رسیدند و نزدیکان مقتولین چند خانه که متعلق به قاتلین بود را به آتش کشیدند.

ماجرا از این قرار بود که در پایان جشن عروسی که در شهرستان چرام، با وجود هشدارهای ستاد ملی کرونا برگزار شده بود یک خودروی پژو پارس که در کاروان ماشین عروس حضور داشت بنا به دلایل نامعلومی در جاده منحرف و واژگون شد. هرچند در این حادثه آسیب چندانی به سرنشینان پژو وارد نشد اما موجب شروع درگیری بین چند نفر از حاضران در کاروان عروسی شد. این درگیری دسته‌جمعی که با ضربات مشت و لگد شروع شده بود در ادامه بالا گرفت و با تیراندازی و قتل دردناک ۲ مرد به پایان رسید. این درگیری خونین ناگهانی اتفاق افتاد و هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که جشن عروسی به عزا تبدیل شود. این جنایت پایان درگیری دسته‌جمعی نبود، چرا که در ادامه نزدیکان جانباختگان به خانه نزدیکان عاملان جنایت یورش بردند و چند خانه را به آتش کشیدند.

دستگیری یکی از عاملان قتل ۲ نفر در مراسم عروسی چرام

همچنین سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به‌دنبال وقوع درگیری دسته‌ جمعی در چرام بلافاصله مأموران انتظامی راهی محل درگیری شدند و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. در تحقیقات مقدماتی معلوم شد که یک دستگاه خودروی پژو پارس بعد از جشن عروسی به دلایلی نامعلوم در جاده واژگون شد و پس از آن تعدادی از طرفین حاضر در صحنه با هم درگیر شدند که در این درگیری دو نفر با اسلحه گرم به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره آتش کشیدن خانه قاتلان پس از قتل ۲ نفر در شهرستان چرام تشریح کرد: به‌دنبال این درگیری تعدادی از منازل بستگان قاتلان در اقدامی احساسی و غیرقانونی به آتش کشیده شد که موضوع تحت پیگیری است.

سردار کیقباد مصطفایی بیان کرد: یکی از قاتلان در کمتر از سه ساعت پس از وقوع قتل، هنگامی که قصد خروج از شهرستان را داشت دستگیر شد. همچنین تلاش‌ها برای دستگیری دومین قاتل نیز ادامه دارد و با حضور پلیس در منطقه امنیت به‌طور کامل برقرار است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.