• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16

ماجرای مرگ معمایی سرباز زندان فریدنِ اصفهان چه بود؟

  • کد خبر : 33360
  • 13 آوریل 2021 - 16:04
مرگ سرباز زندان فریدن اصفهان

تیر ماه سال ۹۹ سرباز وظیفه ای به نام علیرضا امیری در زندان فریدن اصفهان جانش را از دست داد، اما تاکنون علت مرگ وی مشخص نشده است.

تابستان سال گذشته سرباز وظیفه زندان فریدن اصفهان به نام علیرضا امیری، با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد و مسئولان زندان بلافاصله موضوع را به خانواده او اطلاع دادند.

دلیل مرگ سرباز زندان فریدن اصفهان همچنان در هاله‌ای از ابهام

عموی علیرضا امیری درخصوص جزئیات این حادثه تشریح کرد:«وقتی به خانواده اطلاع دادند که علیرضا با حال بد به بیمارستان منتقل شده است، ما سریع خودمان را به بیمارستان رساندیم. مادر علیرضا که به شدت بی تابی می کرد خودش را بالای سر فرزندش رساند.او پشت گوش علیرضا کبودی دیده بود.»

عموی این سرباز در ادامه بیان کرد:« بعد از فوت علیرضا،موقع تطهیر او در غسالخانه باز هم روی بدنش کبودی دیدیم. اما همراهان او در زندان ادعا می کردند که علیرضا به دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم جانش را از دست داده است. با اینکه معاینه پزشکی قانونی نشان می داد مغز تغییر رنگ به سمت بنفش و ارغوانی داشته و عروق وریدی مغز پر خون بود و همچنین در گزارش معاینات پزشکی قانونی حرفی از مصرف مشروبات مسموم به میان نیامده بود.»

وی اظهار کرد:«علیرضا دانشجو بود و برای رفتن به سربازی مرخصی گرفته بود.او جوان خوب و سالمی بود.ورزشکار بود و موفقیت های ورزشی در رشته زیبایی اندام هم کسب کرده بود.خانواده او دلشان می خواهد بدانند که حقیقت ماجرایی که منجر به فوت علیرضا بود،چه بوده است. آیا علیرضا با پای خودش به بیمارستان رفت و اگر اینطور است ما درخواست فیلم خروج او از زندان و ورودش به بیمارستان را داریم.»

عموی علیرضا عتوان کرد: علیرضا سرباز وطن بود و چشم امید خانواده اش به دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای روشن شدن ابعاد پنهان مرگ اوست.

درخواست مادر علیرضا امیری از آیت الله رئیسی

مادر علیرضا در کلیپی که از خود منتشر کرده است،با التماس از رئیس درخواست رسیدگی به پرونده پسرش را دارد. او عاجزانه از آیت الله رئیسی خواهش کرده که دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده پسرش دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.