• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
23

معرفی ۵ نمونه از بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال برای موبایل

  • کد خبر : 33989
  • 27 آوریل 2021 - 16:13
بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

امروز در دخالت با معرفی مجموعه ای ۵ عضوی از بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال در موبایل در خدمت شما هستیم.

ماینینگ Bitcoin این روزها تبدیل به یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری و کسب سود شده است. افراد زیادی وارد این حوزه شده اند و به صورت حرفه ای یا مبتدی، شروع به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کرده اند. اگر در ابتدای این مسیر هستید یا قصد ورد به آن را دارید، پیشنهاد می دهیم ادامه مقاله را دنبال کنید. در ادامه ۵ اپ مفید و کاربردی را به عنوان بهترین اپلیکیشن‌های خرید ارز دیجیتال در موبایل معرفی می کنیم تا بتوانید تنها با استفاده از گوشی، وارد دنیای تجارت جهانی شوید.

بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال در موبایل

برنامه ماینرگیت (MinerGate Mobile Miner)

اپلیکیشن MinerGate Mobile Miner درواقع نسخه اندروید برنامه MinerGate است که در دسکتاپ بسیار محبوب شده است. این اپ از انواع ارزهای مونرو، بیت کوین، بیت کوین، دش کوین، دیجیتال نوت و فانتوم کوین پشتیبانی می کند و رابط کاربری نسبتا ساده ای هم دارد. به دلیل وجود یک والت ارز دیجیتال داخلی، کاربران می توانند کوین های به دست آمده را در این برنامه ذخیره کنند. بررسی مستمر قیمت ارزها، چتروم‌های مخصوص برای گفتگوی کاربران با یکدیگر و صرافی اختصاصی برنامه با نام changelly.com بخشی از مهم ترین قابلیت های این اپ به شمار می روند.

بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

برنامه کریپتو ماینر (Crypto Miner)

دومین گزینه لیست بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال در موبایل، کریپتو ماینر است. در نگاه اول ممکن است از دیده رابط کاربری این برنامه دلسرد شوید. اما پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و الگوریتم ‌های بیشتر، قطعا شما را به وجد خواهد آورد. این نرم افزار که برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است، رایگان نیست و برای استفاده از آپشن های مختلف آن باید نسخه پرو را خریداری و نصب کنید. همچنین برای استخراج بیت کوین با برنامه کریپتو ماینر، باید در یک استخر عضو شوید.

بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

برنامه نئو نئون ماینر (NeoNeonMiner)

نئو نئون ماینر هم می تواند به عنوان یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال در موبایل در نظر گرفته شود. برای استخراج ارز در این برنامه هم شرط عضویت در یک استخر وجود دارد. بیت کوین، لایت کوین، فادر کوین، برت کوین و چند مورد دیگر، ارزهایی هستند که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. در نظر داشته باشید که نئو نئون ماینر رابط کاربری جذاب و زیبایی ندارد و ممکن است از این نظر دچار مشکل شوید. همچنین اگر حوصله آگهی های تبلیغاتی مزاحم را ندارید بهتر است سمت این اپ نروید.

بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

برنامه (Blockfolio)

به عنوان یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال برای موبایل، باید Blockfolio را معرفی کنیم. برنامه ای که به صورت ویژه بر مدیریت دارایی های دیجیتال متمرکز شده است. درواقع با این اپ یک پرتفو دارید که وضعیت حساب ها و معاملات و … را به راحتی در اختیارتان می گذارد. حتی می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که وقتی قیمت یک ارز به یک رقم خاص رسید، برای شما نوتیفیکیشن ارسال شود. پشتیبانی از تعداد بسیار بالای ارز و رایگان بودن، تنها بخشی از قابلیت ها و مزایای این برنامه محسوب می شوند.

بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

اپلیکیشن (zTrader)

آخرین گزینه درخشان در فهرست بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال در موبایل هم zTrader است. برنامه ای که افراد زیادی از آن برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می کنند و قابلیت های جالب و کاربردی را ارائه می دهد. البته فضای این اپ کمی پیچیده است و تا به آن عادت کنید کمی زمان لازم دارید. اما در عوض می توانید با دیگر کاربران چت کرده و آن را به صورت رایگان دانلود کنید. البته برای دسترسی به بخش های بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33989

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام خوبی من می خواهم کی خرید و فروش کنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.