• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

مرگ دختر ۳۲ ساله قمی پس از عمل ساکشن شکم

  • کد خبر : 34467
  • 11 می 2021 - 10:25
مرگ دختر قمی عمل ساکشن شکم

دختر ۳۲ ساله قمی هنگام انجام عمل ساکشن شکم در یکی از کلینیک های جراحی تهران به کام مرگ فرو رفت.

شامگاه ۱۹ اردیبهشت، مرگ دختر جوانی در یکی از کلینیک های جراحی استان تهران به ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گزارش داده شد. بدین ترتیب تیمی از ماموران با دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات به این کلینیک رفته و تحقیقات را آغاز کردند.

مرگ دختر ۳۲ ساله قمی با عمل ساکشن شکم

در تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که این دختر ۳۲ ساله همراه دختر جوان دیگری برای عمل ساکشن شکم از قم به تهران آمده است و پس از عمل ساکشن به کام مرگ فرو رفته است.

دختر جوانی که همراه این دختر ۳۲ ساله بود به ماموران پلیس گفت: من هیچ نسبتی با این دختر نداشتم و به عنوان پرستار همراه او به تهران آمدم. دختر جوان از من خواست که با او برای عمل به تهران بیایم و بعد از عمل با هم به قم برگردیم، دختر جوان وقتی از اتاق عمل بیرون آمد حالش خوب و نتیجه عمل نیز موفقیت آمیز بود که دیدم یک بطری نوشیدنی در دست دارد و شروع به خوردن محتویات داخل بطری کرد که بعد از آن حالش بد شد.

مرگ مرموز پس از عمل‌ ساکشن‌

مسئول فنی بیمارستان نیز در تحقیقات پلیسی گفت: عمل ساکشن شکم به خوبی انجام شد و دختر جوان با توجه به گفته های خودش هیچ سابقه بیماری یا حساسیتی نداشته است و با توجه به اظهارات همراه بیمار احتمال می رود محتویات داخل بطری باعث مرگ وی شده است.

بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ مشخص شود. پدر دختر جوان نیز در تحقیقات عنوان کرد که هیچ شکایتی ندارد و منتظر است تا علت مرگ از پزشکی قانونی اعلام شود و بعد از آن پیگیر پرونده دخترش می شود.

طبق این گزارش، بازپرس واحدی دستور داد تا دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گیرد، اظهارات پرستار همراه دختر جوان در خصوص بطری گرفته تا مشخص شود بطری همراه دختر جوان بوده یا نه، در صورت وجود بطری محتویات داخل آن مورد بررسی قرار گیرد و  مجوز مرکز کلینیک و پزشک بررسی شود و مشخص شود این کلینیک برای انجام عمل در آن ساعت مجوز داشته یا نه؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.