• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
20

تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی حاشیه ساز شد! + فیلم

  • کد خبر : 34636
  • 16 می 2021 - 13:22
تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی

حضور لیلا حاتمی در یک تیزر تبلیغاتی ، واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته، او در این تیزر با یخچال حرف می‌زند!

به تازگی ویدئویی از یک آگهی تبلیغاتی یخچال فریزر ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است و کاربران بسیاری که از حضور لیلا حاتمی، بانوی هنرپیشه سینمای ایران در این آگهی متعجب شده‌اند به آن واکنش نشان می‌دهند. لیلا حاتمی کاراکتر این آگهی در نقش خانمی است که به تازگی اسباب‌کشی کرده و در حال چیدن خانه است که تصمیم می‌گیرد یخچال و فریزر خود را در سالن خانه قرار دهد. او در این آگهی عنوان می‌کند خانه با یخچال گرما می‌گیرد و پس از باز کردن یخچال با آن حرف می‌زند که این موضوع مورد انتقاد کاربران زیادی قرار گرفته است.

لیلا حاتمی که به گزیده‌کاری در انتخاب فیلم‌هایش معروف است، حضورش در تیزر تبلیغاتی حاشیه ساز شده است. حضور او در تیزری که از کمترین ارزش‌های ساختاری و هنری بی‌بهره است، واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده و کاربران به ویژه درباره لحظه‌ای که لیلا با یخچال حرف می‌زند، شوخی‌ها و کنایه‌های پرتعدادی منتشر کرده‌اند!

ظاهرا پیشینه و اعتبار لیلا حاتمی و شهرتی که به عنوان یک بازیگر گزیده‌کار دارد، باعث شده به خاطر حضور در اولین تیزر تبلیغاتی کارنامه‌اش به شدت مورد تنبیه سینمادوستانی قرار بگیرد که حضور در اثری با چنین کیفیتی را از او انتظار ندارند، حتی اگر تنها و تنها در یک تیزر یک دقیقه‌ای تبلیغاتی باشد!

حمله به لیلا‌ حاتمی‌

برای شماری هم حضور لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی بهانه‌ای بوده برای طعنه زدن به این بازیگر. مثل کاربری که گفته: «از وقتی قرار شده سلبریتی‌ها هم مالیات بپردازند، بیچاره‌ها خیلی تو فشارن.»
کاربر دیگری گفته بود: «از لیلا حاتمی بعید بود. ولی خوشم میاد هر کسی یه قیمتی داره و به محض رسیدن قیمت خوب اصول و عقاید میشه کشک.»و کاربری که پرسیده: «یعنی خانم حاتمی انقدر لنگ پول مونده بود؟»و آن یکی که گفته: «لیلا حاتمی هرچی تا الان خوب بود رو با این شست برد.»
بعضی از مخالفان لیلا حاتمی هم از حضور این بازیگر در تیزر به عنوان بهانه‌ای برای نقد بازیگری او استفاده کرده‌اند. مثل کاربری که گفته: «لیلا حاتمی حتی تو تبلیغ هم همون همیشگیه!»
یا: «یعنی واقعا این زن یخچاله. بهترین انتخاب بود اتفاقا. بازیگری که اگه دختر علی حاتمی نبود، آیا به این جایگاه می‌رسید؟»
و کاربری که گفته بود: «لیلا حاتمی حالت هیجان‌زده‌ش هم مثل حالت افسرده منه.»و: «الان لیلا حاتمی رو با همین گریم و لباس می‌تونی بذاری تو دادگاه، سکانس طلاق رو دوباره بگیری. یعنی میمیک همونه.»
تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی

حضور لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی بی کیفیت

کاربری درباره این تبلیغ  نوشته است: «سناریوتون خیلی بی‌محتواست، حتی حضور لیلا حاتمی هم نمی‌تونه این ویدئوی ضعیف رو توجیه کنه! خونه با یخچال گرما می‌گیره؟!»

کاربر دیگری هم با اشاره به پرحاشیه بودن تبلیغ و دست به دست شدن آن، ساخت این تیزر را یک ترفند تبلیغاتی هوشمندانه برای بیشتر دیده شدن تبلیغ دانسته و نوشته: «شاید ایده مسخره‌ای واسه تبلیغ یخچال با استفاده از لیلا حاتمی انتخاب کرده باشن، اما خیلی از افراد این تبلیغ رو دیدن و وایرال شده.»

واکنش ها به حضور لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی

لیلا حاتمی تنها بازیگری نیست که در تیزر‌های تبلیغاتی حضور یافته. پیش از او شاهد حضور بازیگرانی، چون هدیه تهرانی، نوید محمدزاده، مهران مدیری، بهرام رادان، امین حیایی، نیکی کریمی و بسیار بسیار دیگر از هنرمندان در فیلم‌های تبلیغاتی بوده‌ایم. اما واکنش‌هایی که در دو روز اخیر نسبت به حضور لیلا حاتمی در تیزر یکی از برند‌های یخچال ایجاد شده، قابل قیاس با موارد قبلی نیست و لیلا به نحوی شگفت‌انگیز سیبل انتقادات، اعتراضات و البته طعنه‌ها و نیش و کنایه‌های کاربران فضای مجازی و حتی هواداران و دوستدارانش شده است.
تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی
تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی
حضور لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی
حضور لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی
حضور لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.