• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
18

بیوک انویژن ۲۰۲۱ ؛ شاسی بلندی لوکس با ۲۲۸ اسب بخار قدرت + عکس و قیمت

  • کد خبر : 34686
  • 17 می 2021 - 12:56
بیوک انویژن 2021

کارخانه خودروسازی بیوک ، شاسی بلند انویژن را برای سال ۲۰۲۱ دوباره طراحی کرده است و ۲۲۸ اسب بخار قدرت دارد.

کارخانه خودروسازی بیوک ، شاسی بلند انویژن «Envision» را برای سال ۲۰۲۱ دوباره طراحی کرده است و آن را با طراحی چشم نواز، بسیار زیبا‌تر از آنچه مدل ۲۰۲۰ ارائه داد، طراحی کرده است.

با طراحی بیرونی چشم نواز و امکانات مجلل، بیوک انویژن ۲۰۲۱ باید اثبات کند که یک شاسی بلند لوکس جمع و جور است. بیوک Envision جدید اکنون خود را بین خودروهای لوکس جای داده است.

مشخصات شاسی بلند زیبای بیوک انویژن ۲۰۲۱

فضا و طراحی داخلی با ویژگی‌های استاندارد پوشیده شده و این امر Envision را بسیار زیبا و متفاوت کرده است. کابین مجلل آن دارای صندلی‌های چرمی، شارژ بی سیم تلفن هوشمند و صندلی راننده با قابلیت ماساژ است.

کسانی که به دنبال یک سواری لوکس هستند باید سواری این خودرو را تجربه کنند، بیوک تنها یک موتور در زیر کاپوت En ۲۱ ارائه می‌دهد. این یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۲۲۸ اسب بخاری است.

با وجود آنکه نسخه پیشین بیوک انویژن از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری نیرویی برابر با ۱۹۷ اسب بخار دریافت می‌کرد؛ پیشرانه نسخه پایه انویژن ۲۰۲۱ از نوع توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۲۲۸ اسب بخار است. همچنین گشتاور حاصل از این پیشرانه برابر با ۳۵۰ نیوتن متر بوده که از دور موتور ۱۵۰۰ rpm در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. به جهت انتقال نیرو در بیوک انویژن ۲۰۲۱ از یک گیربکس ۹ دنده اتوماتیک در کنار پیشرانه توربوشارژ بهره گرفته شده است. صفر تا ۱۰۰ این خودرو لوکس ۷.۳ ثانیه است.

از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به سیستم کنترل پایداری، سامانه هشدار پیش از برخورد، سامانه هشدار تصادف از جلو، کیسه‌های هوا برای تمامی سرنشینان، هشدار نقاط کور، هشدار انحراف از مسیر، اجتناب از تصادف و … اشاره کرد.

شاسی بلند بیوک انویژن 2021

قیمت شاسی بلند بیوک‌ Envision

مدل پایه بیوک انویژن ۲۰۲۱ دارای برچسب قیمتی ۳۲ هزار و ۹۹۵ دلار است و با سامانه انتقال قدرت دیفرانسیل جلو به دست مشتریان می‌رسد. سیستم تمام چرخ محرک نیز حدود ۱۸۰۰ دلار قیمت دارد که به صورت سفارشی روی این نسخه قابل نصب خواهد بود. مدل گران‌تر این خودرو با نام ایزنس نیز بهایی معادل ۳۶ هزار و ۹۹۵ دلار خواهد داشت.

نسخه فول آپشن بیوک انویژن با نام Avenir دارای برچسب قیمتی ۴۱ هزار و ۳۹۵ دلار است و شامل سیستم تمام چرخ محرک، کمک فنرهای تطبیق‌پذیر، سقف پانوراما و … خواهد بود.

خریداران Envision Essence با به روزرسانی ۴ هزار دلاری نسبت به مدل پایه، از امکاناتی نظیر رینگ‌های ۱۸ اینچی مخصوص تریم، بالابر عقب با قدرت، صندلی‌های جلوی گرم شونده و صفحه نمایشگر و سرگرمی ۱۰.۲ اینچی بهره‌مند خواهند شد. همچنین بسته Sport Touring اختیاری نیز پیشنهاد می‌شود که به چرخ‌های ۲۰ اینچی و تزئینات بیرونی تیره اضافه می‌شود.
شاسی بلند بیوک Envision 2021
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.