• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
25

بابک خرمدین زمان قتل‌ خواهر و دامادشان کجا بود؟

  • کد خبر : 34772
  • 19 می 2021 - 12:47
قتل خواهر بابک خرمدین

پس از انتشار خبر قتل بابک‌ خرمدین توسط پدر و مادرش در اکباتان، حال آنها به قتل دختر و دامادشان نیز اعتراف کردند. اما سوالی پیش میاید مبنی بر اینکه مرحوم بابک خرمدین از این جنایت خبر داشته است یا خیر و در زمان قتل خواهر و دامادشان او کجا بوده؟!

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران بیان کرد: همان طور که در خبرها اعلام شد پدر و مادر بابک خرمدین به دو قتل دیگر هم اعتراف کردند.

سرپرست دادسرای جنایی پایتخت تصریح کرد: این افراد اعتراف کردند ابتدا در سال ۹۰ دامادشان و در سال ۹۷ دخترشان را که زن همان فرد بود به قتل رساندند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مرحوم بابک خرمدین در آن زمان که خواهر و دامادشان توسط پدرش به قتل رسیدند، در همان خانه زندگی می کرده و از این جنایت مطلع بوده یا خیر، گفت: به گفته پدر و مادر (قاتلان) آن زمان مرحوم خرمدین در انگلستان و خارج از ایران بوده است.

قاضی شهریاری در ادامه اظهار کرد: این دو فرد می‌گویند پسرشان حدس‌هایی می زده اما نمی دانسته و هیچ وقت مطمئن نشده بوده که این جرم یا جنایت رخ داده است.

قتل بابک خرمدین

روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت بقایای جسد مثله شده بابک خرمدین در سطل زباله‌ای در شهرک اکباتان تهران کشف شده بود که در تحقیقات پلیس مشخص شد پدر و مادر بابک خرمدین، پس از قتل او جسد تکه‌تکه‌شده او را در سه نقطه تهران رها کرده‌اند.

مرحوم بابک خرمدین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما بود. او برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای «بور بیجاده رنگ» در جشنواره بین المللی فیلم آسا (فیلم های انسان دوستانه) ۱۳۸۸، برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای فیلم “بور بیجاده رنگ” در پنجمین جشنواره بین المللی پروین اعتصامی۱۳۸۸، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا برای فیلم “بور بیجاده رنگ” در ششمین جشنواره دانشجویی فیلم نهال (دانشگاه هنر) ۱۳۸۸ و نامزد بهترین تصویر برداری و تدوین را در کارنامه کاری خود ثبت کرده بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.