• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

ترفند انتقال فایل اندروید به مک او اس

  • کد خبر : 34928
  • 25 می 2021 - 14:42
انتقال فایل اندروید به مک او اس

برای انتقال فایل از گوشی اندرویدی به لپ تاپ اپل چه می کنید؟ روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. انتقال فایل بین اندروید و مک او اس برای بسیاری از کاربران دشوار است. امروز ما ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم تا این کار را به راحتی و بدون مشکل انجام  دهید.

انتقال فایل اندروید به مک او اس با  OpenMTP

اگر حجم اطلاعاتی که می خواهید از گوشی به مک بوک یا بالعکس انتقال دهید زیاد است، بهترین روش، استفاده از USB است. برای این منظور می توانید از برنامه OpenMTP استفاده کنید. این برنامه به نوعی جایگزین Android File Transfer است و به صورت متن باز طراحی شده است. انتقال‌ های USB با استفاده از درگ و دراپ در هر دو جهت، وجود چندین تب و گزینه ‌های مختلف برای مشاهده فایل ‌ها، دسترسی به حافظه داخلی و کارت حافظه، توانایی انتقال چندین فایل با سایز بالاتر از ۴ گیگابایت، دسترسی به فایل‌ های پنهان روی مک و گوشی و بسیاری قابلیت های دیگر در این برنامه، به شما کمک می کنند که انتقال فایل اندروید به مک او اس را راحت تر انجام دهید. برای استفاده از این برنامه باید به ترتیب زیر عمل کنید:

۱- اگر Android File Transfer  را در لپ تاپ یا رایانه اپل خود دارید، آن را حذف کنید.

۲- گوشی را با کابل USB به سیستم وصل کنید.

۳- از بین گزینه هایی که در نوتیفیکیشن مشاهده می شوند، گزینه استفاده از  USB را روی «انتقال فایل» تنظیم کنید.

۴- پس از این اقدامات، OpenMTP  به صورت خودکار اجرا شده و به گوشی شما وصل می‌شود.

۵- اگر اتصال انجام نشد، گوشی را مجددا به رایانه وصل کرده و پس از اجرای برنامه، روی گزینه «Refresh» در سمت راست کلیک کنید.

۶- برای انتقال فایل اندروید به مک او اس، کافی است فایل های مورد نظرتان را انتخاب کرده و به سمت دیگر بکشید و رها کنید.

انتقال فایل از مک به  به صورت بی سیم

یکی دیگر از روش های انتقال فایل بین مک و اندروید، روش بی سیم است که می توانید آن را به کمک برنامه پرتال اجرا کنید. از طریق آدرس portal.pushbullet.com ، به کد QR دسترسی پیدا کنید. اپ پرتال را روی گوشی خود اجرا کرده و کد موجود در مرورگر را اسکن کنید. به این ترتیب، گوشی و مک به یکدیگری متصل می شوند.

در ادامه، فایل ها را بگیرید و بکشید تا به پنجره مرورگر منتقل شوند. با این کار، آپلود فایل ‌ها بدون هیچگونه تاخیری شروع می ‌شود. جالب است بدانید که در این روش از اینترنت استفاده نمی شود و به همین دلیل هم سرعت انتقال فایل ها بسیار بالاست. البته به این نکته هم دقت کنید که این اپ، برای انتقال فایل اندروید به مک او اس کاربرد ندارد و با استفاده از آن، تنها می توانید فایل ها و پوشه های مورد نظرتان را از مک به اندروید انتقال دهید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34928

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.