• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

ترفند دانلود کردن پیام های صوتی اینستاگرام

  • کد خبر : 35054
  • 03 ژوئن 2021 - 8:36
دانلود پیام صوتی اینستاگرام

حتما از قابلیت ارسال پیام صوتی در اینستاگرام استفاده کرده اید. اما آیا پیش آمده که بخواهید پیامی را دانلود و در گوشی ذخیره کنید؟ در این مقاله ترفند دانلود پیام های صوتی اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. برای این منظور می توانید هم از نسخه گوشی استفاده کنید و هم از طریق نسخه وب اینستاگرام، پیام صوتی مورد نظرتان را دانلود نمایید.

دانلود پیام صوتی اینستاگرام با موبایل

برخی از گوشی های سامسونگ، ال جی و شیائومی، اپ هایی مربوط به اسکرین رکوردر را به صورت پیش فرض در اختیار کاربر قرار می دهند. اگر گوشی شما چنین اپلیکیشنی ندارد، کافی است یکی از نرم افزارهای ثانویه را از طریق گوگل پلی، دانلود و نصب کنید. حالا اسکرین رکوردر را فعال کرده و وارد اینستاگرام شوید. روی فایل صوتی کلیک کنید تا پخش شود. به همین راحتی، فایل صوتی ضبط می شود و بعدا هم به آن دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن تبدیل ویدئو به صوت، فیلم ضبط شده را به فایل صوتی تبدیل کرده و حتی آن را با MP3  ذخیره نمایید.

دانلود ویس های اینستاگرام از طریق نسخه وب

راه دیگری هم برای دانلود پیام‌های صوتی اینستاگرام وجود دارد و آن استفاده از نسخه وب است. برای این کار می توانید افزونه Instagram Voice Downloader  را دانلود کنید. با کمک این افزونه، تنها با یک کلیک، پیام های صوتی مورد نظرتان دانلود می شوند. کاری که باید انجام دهید این است که پس از باز کردن مرورگر کروم، افزونه  Instagram Voice Downloader را دانلود کنید. بعد از این که افزونه به مرورگر اضافه شد، وارد حساب کاربری خود در نسخه تحت وب شوید. معمولا آیکون مربوط به افزونه، در قسمت بالایی مرورگر قابل مشاهده است. حالا برای دانلود کردن پیام صوتی در اینستاگرام، کافی است پیام‌ صوتی مورد نظر را باز کنید. گزینه دانلود را در قسمت پایین پیام می بینید؛ روی آن کلیک کنید تا فایل مورد نظر دانلود شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35054

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.