• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
28

شرکت سونی به دنبال خرید استودیوهای بیشتری است

  • کد خبر : 35113
  • 04 ژوئن 2021 - 13:50
بازی های انحصاری سونی برای پلی استیشن 5

سونی در نظر دارد برای افزایش همکاری استودیوهای تحت نظرش و همچنین اضافه شدن استودیوهای جدید، فردی مجرب را برای سمت مدیر بخش «خریداری و ادغام برای پلی استیشن» استخدام کند.

خرید استودیو و بازی های انحصاری سونی

یکی از عوامل موفقیت گسترده‌ی کنسول‌های سری پلی استیشن در نسل‌های مختلف، بازی‌های انحصاری بوده است که توسط استودیوهای تحت نظر سونی ساخته شده‌اند. در همین راستا، سونی بخشی به نام استودیوهای پلی استیشن را معرفی کرد تا تمرکز بیشتری بر تولید بازی‌های انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ داشته باشد.

حال به نظر می‌رسد سونی قصد اضافه کردن استودیوهای بیشتری به بخش PS Studios دارد. در واقع مدت‌ها است که گیمرها از احتمال خریداری شدن شرکت‌هایی همچون بلوپوینت گیمز توسط پلی استیشن سونی می‌گویند. جیم رایان و هرمن هالست هم هرکدام به نوبه‌ی خود به توجه پلی استیشن به افزایش استودیوهای خود در زمان درست و به شکل درست اشاره داشته‌اند. حتی یک منبع گفته است خریداری بلوپوینت گیمز توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و پیوستن آن به استودیوهای بازی‌سازی پلی استیشن قطعی شده است.

سونی به دنبال خرید استودیو است

به عقیده‌ی این منبع، صرفاً باید دید سونی چه زمانی این خبر را به‌صورت رسمی اعلام خواهد کرد. در ماه‌های گذشته چنین شایعاتی در رابطه با برخی از استودیوهای بازی‌سازی دیگر هم به گوش رسیده‌اند. طبق گزارش PSU، آگهی استخدام رسمی منتشرشده نشان می‌دهد که سونی می‌خواهد یک مدیر برای «خریداری و ادغام» استخدام کند؛ شخصی که عملاً وظیفه‌ی او خرید استودیوهای بازی‌سازی بیشتر برای پلی استیشن است. او باید مطمئن شود که کارها به وسیله‌ی تیم مالی، بخش منابع انسانی، گروه تولید و وکلا انجام می‌شوند.

البته در این لحظه هیچ استودیو جدیدی به گروه استودیوهای بازی‌سازی پلی استیشن سونی اضافه نشده است؛ ولی به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده باید منتظر انتشار اخباری در این رابطه باشیم. سونی مدتی قبل تأیید کرد که طی سه سال آینده حدوداً ۱۸ میلیارد دلار «خرج سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک» می‌کند؛ پولی که قطعاً بخش قابل توجهی از آن به بخش پلی استیشن اختصاص دارد.

نامعلوم بودن عناوین بعدی سونی

در گزارشی دیگر اشاره شده که سونی در حال آماده‌سازی بازی‌های بیشتری برای پلی استیشن ۵ است. عمران خان، از خبرنگاران و اینسایدرهای شناخته‌شده دنیای بازی، در استریم جدید کانال Fanbyte Media در توییچ، درباره بازی‌های هیجان‌انگیز و مهمی که به‌زودی برای کنسول نسل نهمی سونی معرفی خواهد شد، صحبت کرده است. بر اساس گفته‌های ژورنالیست نشریه Kinda Funny، این بازی‌ها نه‌تنها طرفدارانی که منتظر بازی‌های بیشتر برای کنسول پلی استیشن ۵ بودند راضی می‌کند، بلکه یک تجربه واقعی از آنچه از نسل جدید کنسول‌های بازی انتظار می‌رود برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد.

طبق گزارش رسانه‌ی Comicbook، عمران خان در پاسخ به سؤالی در مورد جزئیات بیشتر این بازی‌ها، خاطرنشان می‌کند که فعلاً نمی‌تواند هیچ اطلاعاتی از آن‌ها را در رسانه‌ها مطرح کند؛ چراکه واضح است این اطلاعات باید در حال حاضر به‌صورت محرمانه حفظ شوند و او مجاز به صحبت کردن درباره جزئیات آن نیست. وی در بخشی از اظهارات خود درباره زمان معرفی این بازی‌ها می‌گوید:

متأسفانه نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم. ولی فقط می‌گویم ممکن است زمان معرفی این بازی‌ها زودتر از چیزی باشد که تصور می‌کنیم. بازی‌های جدیدی برای آینده‌ی نزدیک برنامه‌ریزی شدند که خیلی خوب به نظر می‌رسند؛ به‌طوری‌که می‌توانم برای توصیف برخی از آن‌ها از اصطلاح «فک‌انداز» استفاده کنم.

نظر شما درباره بازی‌هایی که احتمالاً خیلی زود برای پلی استیشن ۵ معرفی خواهند شد، چیست؟ در بخش دیدگاه‌ها ما را از بازی‌هایی که بیشتر برای معرفی آن‌ها هیجان‌زده هستید، مطلع کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.