• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

آیا ترکیب تیم ملی ایران مقابل بحرین تغییر می‌کند؟

  • کد خبر : 35141
  • 05 ژوئن 2021 - 15:25
تغییر ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل بحرین

تغییر ترکیب تیم ملی در مقابل بحرین قابل پیش بینی است بطوریکه حتی اسکوچیچ در کنفرانس خبری بعد از بازی با هنگ کنگ بدان اشاره کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه این هفته در دومین دیدار خود در دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در منامه به مصاف بحرین می‌رود.

بازگشت احسان حاج صفی به ترکیب تیم ملی و تغییر در شیوه‌ی بازی

یکی از این تغییرات می تواند بازگشت احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی به ترکیب در پست هافبک دفاعی باشد. با بازی در کنار سعید عزت الهی و احمد نورالهی.  دو بازیکنی که شبیه به هم فوتبال می کنند و در بازی با هنگ کنگ بعد از به میدان آمدن سامان قدوس قدرت تهاجمی تیم ملی بیشتر شد.

به نظر نمی رسد در شیوه ی بازی تیم ملی برای بازی بحرین تغییری ایجاد شود به این خاطر که تیم ملی در این بازی هم نیازمند پیروزی است و با دوم مهاجم بازی خواهد کرد. یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون. با شیوه ی ۲-۴-۴ که زمان حمله لوزی و در زمان دفاع خطی است. اما ممکن است همان طور که در میانه ی زمین تغییراتی ایجاد شد در کناره ها هم شاهد تغییر و بازی مهدی ترابی باشیم.

تحلیل روزنامه الوطن بحرین از بازی با تیم ملی ایران

روزنامه «الوطن» بحرین در گزارشی اعلام کرد که بحرینی‌ها روز گذشته تمریناتشان را برای بازی با ایران در ورزشگاه الاهلی ادامه داده‌اند. بازیکنانی که در بازی بحرین با کامبوج در زمین حضور داشتند ریکاوری و سایر بازیکنان با سرمربیگری «هلیو سوزا» بر جنبه‌های دفاعی و هجومی تمرکز کردند.

روزنامه‌ی الوطن به دیدار با تیم ملی پرداخت

به نوشته الوطن، تیم بحرین به دنبال آماده سازی بهینه ذهنی و فنی برای رویارویی با تیم ملی ایران است که با نتیجه ۳ بر یک هنگ کنگ را شکست داده است. این روزنامه تاکید کرده است که پیروزی بحرین در این مسابقه این فرصت را به آنها می‌دهد تا گام بلندی برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و ادامه رویای حضور در این مسابقات بردارند.

روزنامه «البلاد» بحرین هم با اشاره به اهمیت بازی تیم ملی این کشور با ایران تاکید کرد که برد در این بازی منجر به تداوم صدرنشینی بحرین و قرار گرفتن این تیم در آستانه صعود می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.