• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
16

مرسدس بنز S کلاس تیونینگ منصوری معرفی شد

  • کد خبر : 35168
  • 06 ژوئن 2021 - 16:21
مرسدس بنز S طراحی شده توسط منصوری

کمپانی منصوری که یکی از مطرح‌ترین تیونرهای جهان خودرو به شمار می‌رود، در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ مرسدس بنز S کلاس اتاق W223 رفته و طبق معمول با پکیج‌های اختصاصی آن را لوکس‌تر و قدرتمندتر از قبل کرده است. تعویض سیستم اگزوز و برنامه ریزی مجدد پیشرانه از جمله تغییرات فنی در محصول فوق لوکس جدید منصوری هستند.

 مرسدس بنز S کلاس منصوری شامل چه تغییراتی است؟

تغییرات مرسدس بنز S کلاس منصوری شامل قطعات الحاقی به جلو، کناره‌ها و عقب خودرو، درپوش آینه‌های جانبی جدید، اسپویلرهای نصب‌شده روی صندوق عقب و سقف و چند اصلاح دیگر است که همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. چراغ‌های LED جلو اختیاری هستند و رینگ‌های جایگزین در اندازه ۲۲ اینچی در جلو و عقب در دسترس قرار می‌گیرند.

منصوری می‌تواند کارهای زیادی در فضای داخل کابین مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۲۱ انجام بدهد. بنابر این بسته به آن‌چه مالک می‌خواهد، منصوری طراحی کابین را در رنگ‌های مختلف انجام می‌دهد که شامل نصب غربیلک فرمان چرمی-کربنی، قطعات تزئینی فیبر کربنی، پدال‌های آلومینیومی و روکش‌های منحصربه‌فرد می‌شود و لوگوی منصوری نیز در قسمت‌‌های مختلف کابین خودرو قرار می‌گیرد.

مرسدس بنز S کلاس منصوری فوق لوکس است

به یاد داشته باشید که کارهای منصوری هیچ‌گاه در تغییرات ظاهری خلاصه نمی‌شود و همیشه با افزایش قدرت همراه است. منصوری قدرت و گشتاور مدل‌های S400d و S500 را به ترتیب به ۳۸۹ اسب‌ بخار و ۸۳۷ نیوتن‌متر و ۵۱۹ اسب‌ بخار و ۶۲۹ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد.

نسخه دیزلی دارای ۶۵ اسب‌ بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر نسبت به مدل معمولی است که برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، کاهش ۰٫۶ ثانیه‌ای زمان ۴٫۸ ثانیه به ارمغان می‌آورد و می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. مدل بنزینی دارای ۹۰ اسب‌ بخار قدرت اضافه و ۱۰۹ نیوتن‌متر گشتاور است و در زمان ۴٫۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۰٫۶ ثانیه سریع‌تر از مدل اصلی است و می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.