• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
25

۵ آنتی ویروس برتر برای اندروید

  • کد خبر : 35371
  • 13 ژوئن 2021 - 15:33
بهترین آنتی ویروس های اندروید

امروز ۵ مورد از بهترین آنتی ویروس های اندروید را به شما معرفی می کنیم. سیستم عامل اندروید امروزه امنیت بالایی دارد و دیگر خبری از باگ های متعدد در آن نیست. با این حال همچنان باید مراقب ویروس هایی که برای گوشی های اندرویدی طراحی شده اند باشید. بهتر است یک آنتی ویروس قوی در گوشی خود داشته باشید تا در صورت حمله ویروس ها، مشکلات کمتری در موبایل تان ایجاد شود. بهترین آنتی ویروس‌های اندروید را بشناسید و همین امروز، یکی از آنها را در گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

Avast Mobile Security

یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس برای گوشی های اندرویدی، Avast Mobile Security است. این برنامه دارای فایروال بسیار قدرتمندی است و قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از نسخه رایگان این برنامه می توانید تماس ها را مسدود کنید و حتی از راه دور، گوشی خود را قفل نمایید. جالب است بدانید که این برنامه قبلا رایگان نبود؛ اما حالا به لطف پذیرش تبلیغات، رایگان شده است.

آنتی ویروس Avast Mobile Security

Bitdefender

به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس‌های اندروید، Bitdefender گزینه خوبی است. این برنامه رایگان است و به دلیل اجرا نشدن در پس زمینه، انرژی زیادی از باتری نمی گیرد. هر برنامه جدیدی که در گوشی شما دانلود شود، بیت دیفندر به صورت خودکار آن را اسکن می کند. از طرفی به محض این که این برنامه را نصب کنید، می توانید از آن استفاده کنید و نیاز به تنظیمات یا پیکربندی خاص و ویژه ای ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه برای بازیابی اطلاعات موبایل

آنتی ویروس Bitdefender

AVG نمونه ای از بهترین آنتی ویروس های اندروید

اگر دنبال بهترین آنتی ویروس ها برای گوشی اندرویدی هستید، حتما اسم AVG را شنیده اید. این اپلیکیشن، ویژگی های مثبت زیادی دارد. اسکنر امنیتی wi-fi ، قفل برنامه و گالری عکس به شما این امکان را می دهد که محافظت بیشتری از فایل های خود داشته باشید. شما می توانید با این برنامه، گوشی تان را از راه دور کنترل کرده و به نوعی از سرقت آن جلوگیری نمایید. AVG به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس‌های اندروید، یک قابلیت بسیار جذاب دارد.

اگر گوشی یا تبلت تان را گم کرده اید، می توانید کاری کنید که یک صدای آژیر از دستگاه پخش شود. جالب تر این که سلفی هر کسی که در تلاش برای باز کردن قفل تلفن شماست گرفته شده و برایتان ایمیل می‌شود. امکان قفل کردن تلفن در صورتی که شخص دیگری سعی کند سیم کارت را تغییر دهد و امکان پاک کردن محتویات تلفن و کارت SD از راه دور هم ویژگی های دیگر این آنتی ویروس کاربردی به شمار می روند.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

McAfee یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید

مک آفی هم یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای اندروید است که  قابلیت های امنیتی بسیاری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. McAfee دسترسی به وب سایت‌ های مخرب بالقوه را مسدود می کند تا دستگاه امنیت بیشتری داشته باشد. از طرفی می توانید با این برنامه، فهرستی از مخاطبین بلاک شده را در اختیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ۵ بازی جذاب برای آیفون

بهترین آنتی ویروس های اندروید

Kaspersky

بسیاری از کاربران و کارشناسان، برنامه امنیتی Kaspersky  را یکی از بهترین آنتی ویروس‌های اندروید می دانند. این برنامه در اسکن بدافزارها بسیار خوب عمل می کند و می توانید روی آن حساب کنید. با توجه به آزمایشات AV-Test، میزان ردیابی بدافزارها و دقت این اپلیکیشن ۹۹.۹٪ است. آنتی ویروس Kaspersky سایت های مخرب را مسدود می کند. اسکن خودکار، ضد فیشینگ و مسدود کردن تماس و پیام هم دیگر ویژگی های امنیتی این اپ به شمار می روند.

آنتی ویروس Kaspersky
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.