• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

انصراف مهر علیزاده و زاکانی از رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری

  • کد خبر : 35464
  • 16 ژوئن 2021 - 14:59
انصراف زاکانی و مهرعلیزاده از رقابت انتخاباتی

محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران از این رقابت‌ها کناره‌گیری کردند. زاکانی در نامه انصراف خود تاکید کرد که به نفع ابراهیم رئیسی کنار می‌رود.

جزئیات انصراف مهر علیزاده و زاکانی

علیرضا زاکانی پس از حضور در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و در جوار مرقد فرمانده شهید حاج محمود (عبدالله) نوریان از حضور در عرصه انتخابات کناره گیری کرد.

زاکانی امروز در سخنانی گفت: با توجه به اقبال فراوانی که از آیت الله رئیسی شده است من ایشان را اصلح می‌دانم و خودم هم به ایشان رای می‌دهم و امیدوارم با انتخاب ایشان اصلاحات اساسی در کشور انجام شود.

علیرضا زاکانی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود اعلام کرد: «هدف پیروزی جبهه انقلاب بود و اینک با اقبال مردم، مصداق تحقق آن، برادر عزیزم آقای رئیسی است».

 

انصراف زاکانی و مهرعلیزاده از انتخابات

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز بامداد گذشته طی نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور از حضور در عرصه انتخابات انصراف داد.

محسن مهرعلیزاده معاون دولت اصلاحات و استاندار اصفهان در دولت روحانی یکی از دو گزینه‌ی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیشِ رو بود؛ با این‌وجود تلاش‌های وی برای جلب حمایت جبهه اصلاحات ایران ناکام ماند و احزاب اصلاح‌طلب نیز به سمت عبدالناصر همتی متمایل شدند.

انصراف مهرعلیزاده درحالی رخ می‌دهد که دو روز قبل الیاس حمزه عضو ستاد مهرعلیزاده در توئیتی نوشت: “محسن مهرعلیزاده دقایقی پیش اعلام کرد تا آخر انتخابات با قدرت هستم و کنار نخواهم رفت”!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.