• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
19

بی ام و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد

  • کد خبر : 35479
  • 16 ژوئن 2021 - 16:40
بی ام و گرن کوپه توسط کمپانی آلمانی معرفی شد

بی ام و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ مجهز به جلوپنجره کلیوی، تزئینات بیرونی و داخلی بیشتر به همراه امکانات و قابلیت‌های جدید رونمایی شد و با قیمت پایه ۴۴,۸۰۰ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

بی‌ام‌و با اولین نسل سری ۴ گرن کوپه که در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد، تحولی در این کلاس ایجاد کرد و به موفقیت زیادی دست یافت. گرن کوپه که بین سری ۳ سنتی و مدل بزرگ‌تر سری ۵ قرار دارد، مورد توجه خریدارانی قرار گرفت که خواستار خودرویی لوکس‌تر و کمی کاربردی‌تر از کوپه استاندارد، ولی با سبک منحصربه‌فرد بودند.

به گزارش موتوروان، این شرکت امیدوار است با نسخه‌ی جدید بتواند همان موفقیت را به دست آورد. بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ اکنون با پویایی بهتر، قابلیت‌ها و امکانات بیشتر و البته شاید متأسفانه برای برخی‌ها، اولین بار با جلوپنجره بدنام کلیوی که در قسمت جلویی آن چسبانده شده است، رونمایی شد؛ اما از نظر ما، استفاده از جلوپنجره کلیوی ظاهر آن را همچنان زیبا نگه می‌‌دارد.

جلوپنجره کلیوی با قطعه تزئینی براق نقره‌ای در مدل ۴۳۰i و برجسته‌شده توسط دریچه‌های هوا در دو طرف سپر، چندان زشت به نظر نمی‌رسد. تیپ اسپرت M440i از الگوی توری منحصربه‌فردی با اطراف کاملاً براق Cerium Gray استفاده می‌کند که به آینه‌های جانبی و اگزوز منتقل می‌شود. به‌علاوه طراحی سپر پایینی به شکل U یادآور مدل‌های اسپرت M است.

بی ام و گرن کوپه مدل 2022 معرفی شد

ویژگی های دیگر بی ام گرن کوپه

بی‌ام‌و ۴۳۰i گرن کوپه دارای چراغ‌های جلوی LED تطبیقی ​​استاندارد (چراغ‌های لیزری به‌عنوان آپشن)، رینگ‌های پایه ۱۸ اینچی و رینگ‌های ۱۹ اینچی با دریافت هزینه اضافه (بسته به پکیج انتخابی مشتری) و پنجره‌های بدون قاب و کناره‌های کرومی درها است. مدل M440i از ۶ گزینه رینگ ۱۹ اینچی و تزئینات خارجی استاندارد Shadowline بهره می‌برد که تزئینات سیاه‌رنگ در اطراف قاب درها و اسپویلر ظریفی در عقب را اضافه می‌کند.

مدل جدید بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه ۱۵ سانتی‌متر طویل‌تر، ۲٫۵ سانتی‌متر عریض‌تر و ۵٫۳ سانتی‌متر بلندتر از نسل قبلی گرن کوپه است. بی‌ام‌و همچنین ۴ سانتی‌متر اضافی به فاصله بین‌ چرخ‌های جلو و ۱٫۷ سانتی‌متر به فاصله چرخ‌های عقب اضافه کرده که وضعیت قرارگیری گرن کوپه جدید را کمی بهتر نشان می‌دهد؛ به‌علاوه فاصله محوری ۴٫۵ سانتی‌متر بیشتر از قبل است.

نمای جانبی بی ام و سری ۴ گرن کوپه / ۲۰۲۲ BMW 4 Series Gran Coupe قرمز رنگ

مدل پایه ۴۳۰i زیر کاپوت خود از پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری چهار سیلندر بهره می‌برد که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و می‌تواند گرن کوپه را در زمان ۵٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. مدل M440i دارای پیشرانه توربوشارژ ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی با سیستم نیم‌هیبریدی ۴۸ ولتی است. خروجی این سیستم ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۴۹۹ نیوتن‌متر است که به این نسخه اجازه می‌دهد تا فقط در ۴٫۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. هر دو مدل از جعبه‌دنده اتوماتیک هشت سرعته استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.