• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
26

مشکل عجیب گوشی گلکسی S21 اولترا

  • کد خبر : 35519
  • 17 ژوئن 2021 - 19:50
مشکل عجیب گلکسی S21 اولترا

 برخی از صاحبان گلکسی اس ۲۱ اولترا ( گلکسی S21 اولترا) از مشکل عجیب تخلیه‌ی باتری گوشی در جیب و به‌خصوص هنگام راه‌ رفتن، خبر داده‌اند.

سم‌موبایل در گزارشی اعلام کرده است که گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ از یک اشکال عجیب و غریب رنج می‌برد که طی چند ماه گذشته صاحبان این گوشی را ناامید کرده است. دارندگان گلکسی اس ۲۱ اولترا در گزارش‌های متعددی گفته‌اند زمانی که از گوشی استفاده‌ای نمی‌کنند، برنامه‌ی دوربین باعث مصرف غیر طبیعی باتری می‌شود.

به طرز عجیبی این اتفاق اغلب زمانی رخ می‌دهد که آن‌ها در حال راه‌ رفتن هستند و گوشی در جیب قرار دارد. به‌ نظر می‌رسد دلیل بروز مشکل این است که با تشخیص حرکت، دوربین دستگاه فعال می‌شود. مقدار تخلیه‌ی باتری بسته به دستگاه، می‌تواند کم یا زیاد باشد.

کاربری گزارش داده است که در طول ۷ ساعت، تنها ۱۵ دقیقه با گوشی کار کرده و باتری گوشی ۲۱ درصد تخلیه شده است. از طرفی دیگر، تنها راه برای فهمیدن این مشکل استفاده از برنامه‌ی پیشرفته‌ی نظارت بر باتری است و جالب این است که نمایشگر وضعیت باتری اندروید هیچ مشکلی نشان نمی‌دهد.

با توجه به تعداد شکایاتی که طی چند ماه گذشته در وب‌سایت‌های مختلف دیده شده است، مشکل پیش‌آمده به‌اندازه‌ی کافی جدی به‌ نظر می‌رسد.

طبق گزارش‌ها، گلکسی اس ۲۱ اولترا تنها دستگاهی است که با این مشکل دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. از طرفی دیگر، دارندگان گلکسی نوت ۲۰ اولترا متوجه شده‌اند که دوربین گوشی به روش مشابهی فعال می‌شود؛ اما تأثیری در عملکرد باتری ندارد. متأسفانه با تمام به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که سامسونگ از ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن و اسفند ۱۳۹۹) برای سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرده است، در حال حاضر هیچ راه‌ حلی برای صاحبان گلکسی اس ۲۱ اولترا وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.