• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
20

زنان مجرد بالای ۳۵ سال وام اجاره دریافت می کنند

  • کد خبر : 35686
  • 22 ژوئن 2021 - 12:32

طبق اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا همه خانم هایی که بالای ۳۵ سال سن دارند، خودسرپرست هستند و با خانواده زندگی نمی کنند، می توانند از تسهیلات اجاره استفاده کنند. سال گذشته اولویت پرداخت وام اجاره را برای زنان خودسرپرست و سرپرست خانوار قرار دادیم که تعریف آن با زنان مجرد فرق می کند، این مصوبه امسال هم به وقت خود باقی است.

وام اجاره زنان مجرد بالای 35 سال

شرایط وام اجاره زنان مجرد بالای ۳۵

استثنایی برای زنان مجرد بالای ۳۵ سال در ثبت نام «مسکن ملی» و «وام ودیعه» وجود دارد؛ بر این اساس برای خانم های سرپرست خانوار یا خانم های خودسرپرست این استثنا وجود دارد که با ۳۵ سال سن بتوانند از تسهیلات ودیعه اجاره و همچنین از امکانات طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند.

متقاضیان همچنین باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.چنان چه متقاضی تا حداکثر ۲ هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنان اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می شود.

زمان ثبت نام وام اجاره زنان مجرد بالای ۳۵

زمان نام وام ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد آغاز شده است و همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت نام کرده اند اکنون باید منتظر پاسخ استعلام خود باشد.

سقف تسهیلات وام اجاره

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلان شهرها (شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه) ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.