• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

انگلیس ۲ – آلمان ۰ ؛ شکست ژرمن ها با یک تعویض!

  • کد خبر : 35927
  • 29 ژوئن 2021 - 21:45
انگلیس 2 – آلمان 0 برد انگلیس در مقابل ژرمن ها

انگلیس ۲ – آلمان ۰ ؛ تیم ملی انگلستان با شکست دادن آلمان راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.

تیم ملی انگلیس پس با کسب پیروزی مقابل کرواسی و چک و مساوی با اسکاتلند با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد. این تیم امشب برای صعود به جمع هشت تیم نهایی مسابقات به مصاف آلمان رفت؛ تیمی که در گروه مرگ ابتدا با یک گل مغلوب آلمان شد، سپس با نتیجه ۴ بر ۲ پرتغال را شکست داد و با کسب تساوی ۲-۲ مقابل مجارستان به عنوان تیم دوم گروه F راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

تقابل دو تیم به قبل و بعد از حضور گریلیش تقسیم می شود؛ بازیکنی که بعد از ورودش به میدان در دقیقه ۷۰، انگلیس دو بار دروازه آلمان را باز کرده و پیروز این دیدار حساس شد تا در میان تشویق بی امان هوادارانش، جشن صعود را با شکست رقیب دیرینه خود برپا کند.

مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰؛
سه شنبه: ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ؛ ساعت ۲۰:۳۰
ورزشگاه: ومبلی لندن
داور: دنی مک کلی (هلند)

گل اول بازی انگلیس ۱ – آلمان ۰

انگلیس ۱ – آلمان ۰ (رحیم استرلینگ ۷۵): پاس کین روی خط محوطه جریمه به گریلیش در سمت چپ رسید که او هم با یک پاس کوتاه، شاو را صاحب توپ کرد؛ ارسال کوتاهِ در عرض شاو را رحیم استرلینگ با یک اشاره به موقع در دهانه دروازه به گل اول سه شیرها تبدیل کرد.

انگلیس ۲ – آلمان ۰ (هری کین ۸۶)

گریلیش که بعد از ورودش به میدان همه چیز را به نفع انگلیس تغییر داده بود با یک ارسال از سمت چپ محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه آلمان رساند که این ارسال را هری کین با ضربه سر شیرجه ای به گل دوم تیمش تبدیل کرد. (ویدیو)

 

انگلیس 2 – آلمان 0 صحنه ی گل هری کین

در حاشیه بازی انگلیس و آلمان

* نشریه بیلد مدعی شد در صورت ماندن این بازیکنان در میدان، تونی کروس، توماس مولر، جاشوا کیمیچ، لئون گورتزکا و کای هاورتز به ترتیب پنالتی زن های مانشافت در این مسابقه خواهند بود.

* نکته جالب در ترکیب تیم ملی انگلیس نیمکت نشینی بازیکنانی نظیر فودن و منسون مونت است که در بازی های قبلی به عنوان بازیکن ثابت به میدان می رفتند

* دو تیم در ۴ بازی اخیر خود هر کدام یک بار موفق به کسب برد شده اند و ۲ بار نیز به تساوی رضایت داده اند.

* این بازی میهمانان ویژه بسیاری دارد؛ از دیوید بکهام تا اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا.

* ۴۰ هزار نفر تماشاگر با حضور در ورزشگاه ومبلی، این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند؛ این بیشترین تعداد تماشاگر طی ۱۵ ماه اخیر در فوتبال انگلستان است.

* سیو دیدنی پیکفورد در اوایل نیمه اول، تحسین کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت. بسیاری از هواداران انگلیس در توئیتر با انتشار تصاویر مختلفی به تمجید از دروازه بان تیم شان پرداختند.

* بخش قابل توجهی از توئیت های یکساعت اخیر، به موقعیت طلایی مربوط می شود که هری کین آن را به راحتی در دقایق پایانی نیمه اول از دست داد.

* بازی کم افت و خیز دو تیم طی ۲۰ دقیقه نخست نیمه دوم واکنش های بسیاری به همراه داشته است. یکی از این واکنش ها، عکس زیر است با شرح: “احساس تماشای این بازی بعد از دو هیجان مطلق دیروز!”

* گریلیش که یکی از غایبان پر سر و صدای ترکیب تیم ملی انگلیس در بازی امشب بود در دقیقه ۷۰ در میان تشویق هواداران تیمش بالاخره وارد زمین شد. توئیتر استون ویلا هم خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.