• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
17

خط و نشان فرهاد مجیدی برای جانشینان احتمالی‌اش در استقلال

  • کد خبر : 36144
  • 08 جولای 2021 - 10:23

فرهاد مجیدی با استقلال به روزهای خوب برگشته و اکنون نه‌ تنها جایگاه سومی‌اش در جدول رده‌بندی را تثبیت کرده است همچنین این شانس را روی کاغذ همچنان برای استقلال نگه داشته است تا در صورت لغزش پرسپولیس و سپاهان به رده‌های بالاتری در جدول رده‌بندی برسد.

این قضیه تنها بخشی از کارهای مهمی است که فرهاد مجیدی این روزها انجام داده است؛ اما کار مهم‌ تر او، مربوط به تقابلش با استقلالی‌های سابق است؛ مربیانی که اسم هریک از آنها بارها به‌ عنوان جانشین فرهاد مجیدی در فصل بعدی مطرح شده است. در واقع این که اختلاف فرهاد مجیدی با کادر مدیریت باشگاه این شایعه را به وجود آورده است که آنها منتظر ناکامی مجیدی برای کسب جام هستند تا عذرش را برای فصل بعدی بخواهند.

فرهاد مجیدی با استقلال به روزهای خوب برگشته و اکنون نه‌ تنها جایگاه سومی‌اش در جدول رده‌بندی را تثبیت کرده است همچنین این شانس را روی کاغذ همچنان برای استقلال نگه داشته است تا در صورت لغزش پرسپولیس و سپاهان به رده‌های بالاتری در جدول رده‌بندی برسد.

کار سخت مجیدی برای قهرمانی استقلال

استقلال کار سختی برای قهرمانی در لیگ دارد اما فرهاد مجیدی امیدوار است در جام حذفی به قهرمانی دست یابد و در استقلال ماندگار شود. این اتفاقات درحالی به وقوع پیوست که تعداد مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر زیاد شده است و هردفعه نام یکی از آنها به عنوان سرمربی بعدی استقلال مطرح می‌شود.

با این وجود کارنامه فرهاد مجیدی برای همه آلترناتیوهایش خوب بوده است؛ او چهار مربی استقلالی را شکست داده و فقط یکی را با بدشانسی مساوی کرده است. مجیدی اول فولاد را  با جواد نکونام را برد، بعد مهدی رحمتی با پدیده را شکست داد و بعد هم از سد امیر قلعه‌نویی عبور کرد.

گزینه های جدید سرمربیگری استقلال جانشین فرهاد مجیدی

از نکونام و قلعه‌نویی به‌عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری در استقلال نام برده می‌شد. البته  مجیدی بدشانس بود که گل تیمش در برابر آلومینیوم اراک و علیرضا منصوریان رد شد وگرنه می‌توانست منصوریان را هم به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های نیمکت استقلال از پیش‌روی خویش بردارد. سرانجام، مجیدی موفق شد تراکتور با فیروز کریمی که مدت کمی به‌عنوان سرمربی در این باشگاه بود، شکست دهد تا کارنامه درخشانی در برابر استقلالی‌های سابق داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.