• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

اظهارنظر جنجالی رییس جمهور برزیل علیه تیم ملی آرژانتین

  • کد خبر : 36213
  • 10 جولای 2021 - 17:55
شوخی رییس جمهور برزیل با تیم ملی آرژانتین در رابطه با فینال کوپا آمه‌ریکا

ژایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل، پیشاپیش فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ با تمسخر همتای آرژانتینی خود گفت که برزیل ۵-۰ آرژانتین را شکست خواهد داد.

ژایر بولسونارو اطمینان دارد که سلسائو، تیم ملی آرژانتین را ۵-۰ در فینال کوپا آمه‌ریکا در هم خواهد شکست. برزیل و آرژانتین بامداد روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا در فینال کوپا آمه‌ریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت

در جلسه ای با حضور چند رهبر آمریکای جنوبی، بولسونارو پیش از فینال بین دو تیم، به آلبرتو فرناندز، همتای آرژانتینی خود طعنه زد.

بولسونارو گفت: “من مخصوصا می خواهم به رییس جمهور آرژانتین بگویم که تنها رقابت بین برزیل و آرژانتین در فینال کوپا در ماراکانا خواهد بود.”

در حالی که رییس جمهور برزیل با لبخند به این جمله بولسونارو واکنش نشان داده بود، رییس جمهور برزیل لبخندزنان ادامه داد: “و می خواهم یپشاپیش نتیحه را به شما بگویم. ۵-۰ برزیل آرژانتین را شکست خواهد داد. فرناندز عزیز می دانی که من همیشه بهترین ها را برای آرژانتین می خواهم.”

رییس جمهور برزیل در ادامه این جملات پنج انگشت دست خود را به نشانه پنج گلی که برزیل به آرژانتین خواهد زد نشان داد.

فرصتی برای قهرمانی تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی

این دربی آمریکای جنوبی فرصتی برای لیونل مسی خواهد بود تا سرانجام یک قهرمانی بزرگ با آرژانتین به دست آورد. کاپیتان آلبی سلسته با وجود موفقیت های بسیار در سطح باشگاهی با بارسلونا، تاکنون موفق نشده است که تیم ملی کشورش را به یک عنوان قهرمانی برساند.

آرژانتین از سال ۲۰۰۵ سلسائو را شکست نداده و از سال ۱۹۹۳ تاکنون عنوانی کسب نکرده است. علاوه بر این ماراکانا، استادیومی که بازی فینال در آن برگزار می شود، جایی است که آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۱۴ را به آلمان واگذار کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.