• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
26

منتظر بازگشت سیستم خنک‌ کننده آبی به گوشی‌های سامسونگ در۲۰۲۲ باشید

  • کد خبر : 36220
  • 10 جولای 2021 - 20:34
سیستم خنک‌ کننده آبی NV ',AD IHD SHLS,K' SHG 2022

با کاهش سرعت استقرار زیرساخت‌های شبکه‌ ۵G بعد از همه‌گیری کووید۱۹، سامسونگ در سال ۲۰۲۲ گوشی‌هایش را به سیستم خنک‌ کننده آبی مجهز می‌کند.

 سیستم خنک‌ کننده آبی کربنی در گوشی گلکسی نوت ۹

 سیستم خنک‌ کننده آبی کربنی در گلکسی نوت ۹ با هدف رفع گرمای بیش‌از‌حد گوشی هنگام بازی‌ به‌کار گرفته شد و به‌لطف این سیستم، پرچم‌دار سامسونگ گرمای تولیدشده از پردازنده‌ را می‌توانست مهار کند. بعد از این اقدام سامسونگ، سایر سازندگان گوشی، به‌خصوص شرکت‌های سازند‌ه گوشی‌های گیمینگ مانند Asus ،Razer ،Xiaomi ،Oppo و Vivo نیز در اقدامی مشابه تصمیم گرفتند از این سیستم استفاده کنند.

با انتشار شایعاتی مبنی‌بر انتشار ویروس کووید۱۹ به‌واسطه شبکه نسل پنجم موبایل (۵G)، سرعت استقرار زیرساخت‌های این شبکه‌ کاهش پیدا کرد و سازندگان گوشی‌ نیز برای کاهش هزینه‌ها، تجهیز گوشی‌های‌شان به سیستم خنک‌کننده آبی کربنی را متوقف کردند. اکنون طبق گفته‌های Digitimes، اخبار مبنی‌بر استفاده سامسونگ از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار در گوشی‌های آینده‌اش حاکی از تغییر این روند است. طبق گزارش‌های منابع زنجیره تأمین، درحالی‌که بین ارائه‌دهندگان سیستم‌های خنک‌کننده چینی رقابت شدیدی بر سر قیمت وجود دارد، تأمین‌کنندگان تایوانی ازنظر ارائه کیفیت در جایگاه بهتری قرار دارند.

شایعات اخیر به‌قدری در کانون توجه تأمین‌کنندگان تایوانی قرار گرفته است که چندین شرکت پیشاپیش برای سفارش‌های بالقوه خط‌تولیدی راه‌اندازی کرده‌اند. شما تابه‌حال با مشکل داغ‌شدن گوشی هنگام بازی رو‌به‌رو شده‌اید؟ دیدگاهتان را درباره سیستم خنک‌کننده‌ گوشی با ما و کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.