• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
25

چگونه کانال تلگرام پاک شده را بازیابی کنیم

  • کد خبر : 36441
  • 17 جولای 2021 - 10:44

تلگرام طیف گسترده ای از ویژگی های پیام رسانی را ارائه می دهد که کمی شبیه Whatsapp و سایر برنامه های شبکه های اجتماعی است. توانایی ارسال فایل از پلتفرم بزرگ ، آن را به گزینه ای ایده آل برای کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است.

تلگرام دارای سوپرگروه ها ، کانال ها و بسیاری از ویژگی های استثنایی دیگر است. قسمت جالب در مورد تلگرام این است که پیام هایی که از طریق پلتفرم به اشتراک می گذارید در سرور ذخیره می شوند ، به شما این امکان را می دهد که پیام های حذف شده تلگرام را در رایانه ، لپ تاپ و سایر دستگاه های خود با توجه به راحتی بازیابی کنید.

چگونه کانال تلگرام پاک شده را بازیابی کنیم

هر مدیر تلگرامی باید حداقل یک بار در طول زندگی خود با این وضعیت روبرو شده باشد که شما پیام ها ، پرونده ها ، رسانه ها و حتی کانال موجود در تلگرام را حذف کرده و در نهایت از تصمیم خود پشیمان شده اید.، خبر خوب این است که بازیابی کانال حذف شده تلگرام در برنامه کاملاً امکان پذیر است. شما  می توانید راهنمای کاملی در مورد نحوه بازیابی کانال حذف شده تلگرام در سال ۲۰۲۱ را یاد بگیرید.

چگونه کانال تلگرام پاک شده را بازیابی کنیم

برای بازیابی کانال حذف شده تلگرام ، به ابزار بازیابی کانال تلگرام بروید و نام کاربری خود را وارد کنید. بعد ، روی دکمه بازیابی کانال ضربه بزنید تا کانال حذف شده به طور خودکار به حساب شما بازگردد.

فعالیت اخیر تلگرام

اگر مدتی است که از تلگرام استفاده می کنید ، حتماً متوجه ویژگی جدیدی شده اید که اخیراً به پلت فرم “فعالیت اخیر” اضافه شده است. برای اینکه بتوانید پست های اخیراً حذف شده خود را ردیابی کنید ، قرار است وارد این قسمت شوید.

لازم به ذکر است که این پست ها مدت طولانی در حساب تلگرام شما باقی نمی ماند. در مدت کوتاهی از حساب شما پاک می شوند.

کانال را از حافظه محلی بازیابی کنید

نکته مهمی که قبل از حذف کانال ها و پست های تلگرام باید به آن توجه کنید این است که پس از حذف کانال نمی توان از سرور بازیابی کرد. در اینجا ، خبر خوب این است که اگر این چت ها را از حافظه محلی پاک نکرده باشید ، آنها همچنان برای بازیابی در دسترس هستند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، کل سابقه کانال تلگرام در قسمت فعالیت اخیر موجود است. بیایید ببینیم چگونه می توانید چت ها و رسانه های حذف شده را از کانال تلگرام بازیابی کنید.

به صفحه اصلی کانال تلگرام مراجعه کنید.

نماد مداد موجود در بالای صفحه کانال را انتخاب کنید

بر روی گزینه “Recent Actions” ضربه بزنید تا تمام پست هایی که از تلگرام حذف کرده اید را پیدا کنید.

همه آنچه را که از کانال در کلیپ بورد خود حذف کرده اید کپی کرده و در مکانی که می خواهید پست ها را بازیابی کنید ، جای گذاری کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.