• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

اگر در اینستاگرام درخواست فالو را رد کنیم پیغام دریافت می کنند؟

  • کد خبر : 36510
  • 19 جولای 2021 - 11:00

اینستاگرام یک برنامه محبوب برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم است که میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. مردم مرور پست های اینستاگرام و لذت بردن لذت می برند.

شما می توانید دوستان و خانواده خود و همچنین افرادی که مورد تحسین شما هستند را در اینستاگرام دنبال کنید. اگر آنها یک حساب خصوصی دارند ، باید درخواست را برای آنها ارسال کنید. وقتی کسی حساب خود را به صورت خصوصی تنظیم می کند ، نمی خواهد افراد تصادفی آنها را دنبال کنند. این به آنها امکان می دهد با کاهش یا پذیرش درخواست های فالو ، فالورهای خود را انتخاب کنند.

اگر در اینستاگرام درخواست فالو را رد کنیم پیغام دریافت می کنند؟

شما ، این امکان را دارید که حساب خود را خصوصی یا عمومی کنید. وقتی پست های خود را خصوصی می کنید ، فقط کسانی که شما را دنبال می کنند می توانند آنها را مشاهده کنند. افراد فقط در صورتی می توانند شما را دنبال کنند که درخواست آنها را برای پیگیری قبول کنید. اگر از کسی درخواستی دریافت کردید که نمی خواهید او را دنبال کنید ، می توانید به راحتی درخواست را رد کنید

آیا اگر درخواست فالو در اینستاگرام را رد کنم ، افراد اپیغام دریافت می کنند؟

پاسخ “نه” است ، اینستاگرام اپیغامی ارسال نمی کند. اگر پس از رد درخواست شما ، از آن بازدید کنند ، ممکن است آن را کشف کنند.

وقتی درخواست پیگیری دریافت می کنید ، یک دکمه سفید در زیر نمایه شما ظاهر می شود. این دکمه دارای برچسب “درخواست شده” خواهد بود. به عبارت دیگر ، این برنامه به شما اطلاع می دهد که قبلاً درخواست کرده اید این فرد را دنبال کنید. این دکمه سفید در پروفایل اینستاگرام آن شخص نمایش داده می شود تا زمانی که درخواست شما را بپذیرد یا رد کند.

چگونه می توانید بفهمید درخواست فالو شما رد شده است

اگر به صفحه شخص برگردید و متوجه شوید که دکمه سفید “درخواست شده” از بین رفته است ، به این معنی است که وی درخواست فالو شما را رد کرده اند.

در این صورت ، دکمه “درخواست شده” به دکمه آبی “دنبال کردن” باز می گردد. این اساساً به این معنی است که روشهایی برای کسی وجود دارد که می تواند درخواست شما را رد کند یا خیر. اما این با توجه به میزان ادراک آنها تعیین می شود. اگر به نمایه شما برنگردند ، آنها هرگز نمی فهمند. همانطور که قبلاً گفته شد ، هیچ اعلانی ارسال نمی شود. در نتیجه ، آنها باید به صورت دستی نمایه شما را بررسی کنند تا بفهمند.

آن را نپذیرید و رد نکنید

برای جلوگیری از موقعیتی که شخص متوجه نپذیرفتن شما ننشود ، کافی است درخواست را همانطور که هست بگذارید. به عبارت دیگر ، آن را نادیده بگیرید. دکمه های پذیرش یا رد را فشار ندهید. در نتیجه ، دکمه سفید “درخواست شده” در زیر نمایه شما باقی خواهد ماند، این یک توضیح قابل قبول برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال ، می توانید ادعا کنید که از اینستاگرام استفاده نکرده اید یا به هر دلیلی درخواست آنها را مشاهده نکرده اید.

اگر درخواست پیگیری شخصی را در اینستاگرام رد کنید یا درخواست او را نپذیرید به او اطلاع داده نمی شود. با این حال ، به یاد داشته باشید که وقتی کسی درخواست می کند شما را دنبال کند ، دکمه “Follow” در نمایه شما به “Requesting” تغییر می کند. بعد از اینکه درخواست آنها را رد کردید ، این دکمه به “دنبال کردن” بازمی گردد. اگر آنها به نمایه شما نگاه کنند ، می توانند ببینند که شما درخواست آنها را رد کرده اید. به آنها اطلاع داده نخواهد شد .

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.