• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

راه های چاق شدن صورت

  • کد خبر : 36567
  • 20 جولای 2021 - 12:58

گونه های چاق و گرد به اکثر چهره ها حالت جوانی می دهد ، در حالی که افتادگی گونه ها اغلب نشان دهنده پیری است . چنانچه گونه های چاق می خواهید ، با ما همراه باشید.

بررسی راه های چاق شدن صورت

برای بدست آوردن صورت چاق تر ، نگران جمع شدن چربی اضافی روی بدن نباشید. یک رژیم غذایی متعادل و متعاقب آن یوگا صورت ، تمرینات و برخی ماسک های خانگی آسان ، پوست چروکیده را برطرف می کند و به طور طبیعی گونه های پرتر و صورت چاق تری به شما می دهد.

راه های چاق شدن صورت

محلول گلاب و گلیسیرین استفاده کنید

با ترکیب ۸-۱۰ قاشق چایخوری گلاب با ۱۲ قاشق چایخوری گلیسیرین غلیظ رقیق نشده ، یک سرم درست کنید. آن را در یک ظرف کوچک ریخته و در یخچال قرار دهید. این سرم را هر شب قبل از خواب استفاده کنید تا ظرف دو هفته نتایج قابل مشاهده ای کسب کنید.

گلیسیرین یکی از بهترین مواد برای سفت کردن منافذ و کاهش چین و چروک و خطوط ظریف است در حالی که گلاب پوست را تمیز می کند و آکنه و جوش ها را کاهش می دهد. هنگامی که با هم استفاده می شود ، چربی صورت را افزایش می دهد ، شلی پوست را درمان می کند و صورت چاق و پرتر را به ارمغان می آورد.

شیر و جو دوسر و عسل

۲ قاشق غذاخوری شیر به همراه ۲ قاشق چایخوری شکر ، ۱ قاشق چایخوری عسل ، کمی زردچوبه و ½ قاشق چایخوری جو دوسر آب پز و له شده را در یک کاسه مخلوط کنید و مواد را به خوبی در یک مخلوط کن مخلوط کنید. خمیر را روی صورت تمیز بمالید و با حرکات دورانی صورت را مالش دهید. به مدت ۱۵ دقیقه ادامه دهید و با آب سرد بشویید. حداقل دو هفته هر روز این خمیر را به صورت بزنید تا تفاوت چشمگیری در صورت شما ایجاد شود.

مالش با شکر باعث لایه برداری پوست ، از بین بردن سلولهای مرده پوست و تمیز کردن منافذ می شود ، عسل و جو دوسر در جوان سازی پوست کمک می کنند در حالی که زردچوبه آسیب رادیکال های آزاد را کاهش می دهد. این مخلوط به آبرسانی پوست و افزایش میزان اکسیژن در سلول ها  و چاق شدن صورت کمک میکند.

سیب و شیر و پاپایا

نصف سیب و چند برش پاپایای رسیده را پوست بگیرید. قطعات پوست کنده را درون دستگاه مخلوط کن قرار دهید. ۲ قاشق غذاخوری عسل و ۵-۶ قاشق چایخوری شیر سرد به آن اضافه کنید. مخلوط کنید و یک خمیر صاف درست کنید. این خمیر را در سراسر صورت خود آغشته کرده و به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه با حرکات دورانی روی گونه های خود ماساژ دهید. با آب خنک بشویید. این مخلوط را حداقل به مدت ۱ هفته هر روز بزنید تا به نتایج قابل توجهی برسید.

این ماسک که با ویتامین B12 و اسیدهای آمینه غنی شده است ، برای تقویت سلول های پوست صورت و داشتن ظاهری چاق تر ، برای پوست بسیار مفید است. پاپایا رنگدانه ها و چین و چروک ها را پاک می کند در حالی که مقدار زیادی ویتامین در شیر باعث از بین رفتن چربی و آلودگی و آبرسانی پوست می شود. این مخلوط آسیب کلاژن را کاهش می دهد و گونه های  نرم و بدون چین و چروک را برای شما به ارمغان می دهد.

رژیم غذایی مناسب

جدا از ماسک های صورت ، در وعده های غذایی روزمره خود گزینه های غذایی سالم را بگنجانید زیرا رژیم کمبود چربی ، پروتئین و مواد مغذی ضروری باعث می شود پوست شما شل شود. از این رو ، برای داشتن گونه های نرم و چاق نرم ، یک رژیم غذایی خوب داشته باشید. موادی مانند سیب ، هویج ، جو دوسر ، عسل ، شیر ، آجیل و چربی های سالم مانند شکلات تلخ ، تخم مرغ و آووکادو را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا صورتی چاق  بدون افزایش وزن بدست آورید.

تمرینات صورت

یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن گونه های آویزان و داشتن ظاهری بهتر ، امتحان برخی از این تمرینات صورت و حالت های یوگا است. که نه تنها با تولید کلاژن باعث جوان سازی پوست می شود بلکه گونه های توخالی را پر می کند و از افتادگی پوست جلوگیری میکند.

سر خود را ثابت نگه دارید ، با لب های باز و لبخند «O» کنید. از انگشتان اشاره خود برای حرکت دادن گونه ها به بالا و پایین استفاده کنید. این تمرین را به مدت ۳۰ ثانیه امتحان کنید و ۵-۶ بار تکرار کنید.

بی حرکت بنشینید ، گونه های خود را با نزدیک نگه داشتن لب های خود با هوای کافی پر کنید. این وضعیت را به مدت ۳۰ ثانیه حفظ کنید و هوا را به آرامی خارج کنید. این تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

سر خود را در وضعیت ثابت نگه دارید ، سعی کنید عضلات گونه را بلند کنید در حالی که لب های خود را به هم فشار می دهید و لبخند می زنید. سپس ، انگشتان اشاره را در دو طرف صورت خود قرار داده و با کشیدن انگشتان خود به سمت بالا روی گونه ها ، گونه های خود را بلند کنید. موقعیت را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید و ۴-۵ بار تکرار کنید.

در یک بادکنک فوت کنید تا عضلات گونه شما کار کند. می توانید فقط وانمود کنید که به درون بادکنک فوت می کنید. این حالت را برای ۱۵ ثانیه حفظ کنید و ۵ بار تکرار کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.