• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
19

چگونه بفهمید چه کسی پروفایل واتساپ شما را مشاهده کرده است

  • کد خبر : 36760
  • 26 جولای 2021 - 13:24

مانند هر سیستم عامل ارتباطی دیگر ، افزایش ارتباطات کاربر به معنای افزایش خطرات حفظ حریم خصوصی و نگرانی های امنیتی است. احتمال توجه ناخواسته و سو استفاده از عکس پروفایل ، وضعیت و ارتباطات می تواند شما را نسبت به استفاده نگران کند.

چگونه بفهمید چه کسی پروفایل واتساپ شما را مشاهده کرده است

در نتیجه ، افراد به دنبال راهی برای دیدن افرادی که پروفایل آنها را مشاهده کرده اند می باشند تا چنین نگرانی هایی را کاهش دهند.

فیس بوک و اینستاگرام هیچ راه مستقیمی برای دیدن این اطلاعات ندارند. واتساپ به عنوان عضوی از فیس بوک از همین سیاست پیروی می کند و هیچ راهی مستقیم برای دیدن اینکه چه کسی از پروفایل شما بازدید کرده است وجود ندارد.

اما نگران نباشید ، چند روش برای انجام این کار وجود دارد.

چگونه بفهمید چه کسی پروفایل واتساپ شما را مشاهده کرده است

ویژگی وضعیت (استاتوس) به شما امکان می دهد به روزرسانی های موقت را به صورت عکس ، فیلم ، متن ، پیوند ، GIF و غیره به اشتراک بگذارید. این به روزرسانی ها تا ۲۴ ساعت از زمان ارسال فعال هستند و سپس ناپدید می شوند. از آن زمان ، وضعیت به روش انتخابی برای انتقال افکار و اخبار شما بدون درگیر شدن در ارتباطات واقعی تبدیل شده است.

وضعیت بهترین راه برای دادن اطلاعات به افراد موجود در لیست مخاطبین شما است. در همان زمان ، آن وضعیت فقط به مدت ۲۴ ساعت فعال است

این به شما ایده می دهد که چه کسی استاتوس واتساپ  شما را مشاهده می کند. در حالی که هنوز هیچ سرنخی در مورد بینندگان نمایه ندارید ، حداقل اطلاعاتی دارید که می توانید در صورت نگرانی بدانید.

روش جایگزین برای دیدن اینکه چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است

اکنون ، علیرغم اینکه واتساپ هیچ راهی برای ردیابی اینکه چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است ارائه نمی دهد ، این امکان وجود دارد که در موارد نادر ، با مشاهده برخی از نشانه ها را دریافت کنید. البته این یک نتیجه گیری ۱۰۰٪ قابل اعتماد نیست و در هر شرایطی اتفاق نمی افتد.

اگر شخصی در واقع با مراجعه به پروفایل شما مرتباً شما را رد می کند ، این احتمال وجود دارد که به اشتباه دکمه تماس را فشار دهد. آنها ممکن است به اندازه کافی سریع باشند تا تماس را قطع کنند ، اما واتساپ هنوز یک تماس از دست رفته را به شما می دهد. اگر یک تماس از دست رفته غیر منتظره را مشاهده کنید ، به شما امکان می یابد شخصی نمایه شما را مشاهده کند.

اما ، همانطور که قبلاً گفتیم ، این یک روش بسیار غیر قابل اعتماد برای نتیجه گیری است.

ردیابی از طریق برنامه ها

برخی از برنامه ها ادعاهای مشابهی را در مورد فیس بوک و اینستاگرام مطرح کردند. با این حال ، هیچ یک از این ادعاها درست نیست زیرا واتساپ هیچ امکانیI برای ردیابی اطلاعات بازدید کننده پروفایل برای دیگران فراهم نمی کند.

این برنامه ها مخاطب تصادفی را از دفترچه تلفن شما می گیرند و آنها را به عنوان بازدید کننده پروفایل شما نشان می دهند. این برنامه ها قابل اعتماد نیستند و در واقع می توانند اطلاعات غلطی را برای شما ایجاد کنند. توصیه می کنیم از این نوع برنامه ها دور باشید.

به طور کلی ، باید در استفاده از چنین برنامه هایی بسیار مراقب باشید ، زیرا آنها اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می کنند.آیا تجارت واتس اپ امکاناتی دارد؟

در WhatsApp Business یک ویژگی وجود دارد که برخی از آماری از تعامل و تجربه مشتری را ارائه می دهد. اما این آمار مربوط به مکالمات است. بنابراین با استفاده از آمار می توانید پیام های ارسالی ، تحویلی ، دریافتی و خواندنی را ردیابی کنید.

اما ، در واتس اپ ، حتی یک حساب کاربری هیچ اطلاعات اضافی درباره بازدید از پروفایل ارائه نمی دهد. بنابراین ممکن است یک حساب کاربری داشته باشید ، بازهم قادر به دیدن بازدیدکنندگان نمایه خود نخواهید بود.

محافظت از حریم خصوصی شما در واتساپ

واتساپ برای کسانی که مایل به اطمینان از حداکثر محافظت در برابر دیدگاه های ناخواسته هستند ، تنظیمات حریم خصوصی را فراهم می کند.

این تنظیمات می تواند آخرین بازدیدها ، عکس پروفایل ، استاتوس، وضعیت یا رسیدهای خوانده شده شما را پنهان کند. اگر شخص دیگری این تنظیمات را انتخاب کرده باشد ، اطلاعات او را نیز نمی بینید.

این تنظیمات به شما اجازه می دهند تا به طور انتخابی دیگران را برای دیدن استاتوس و پروفایل انتخاب کنید.

دیگران نمی توانند اطلاعات شما را ببینند اگر:

شما تنظیمات حریم خصوصی خود را به “هیچ کس” تغییر داده باشید.

مخاطب شما آخرین تنظیمات حریم خصوصی دیده شده خود را به “هیچ کس” تغییر داده است.

شما تنظیمات حریم خصوصی خود را به “مخاطبین من” تغییر داده اید و شخص دیگر به عنوان مخاطبی در تلفن شما ذخیره نمی شود.

شما این مخاطب را مسدود کرده اید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.