• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
19

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

  • کد خبر : 36821
  • 28 جولای 2021 - 10:37
بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

امروز با معرفی بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ همراه شما هستیم. اگر طرفدار انیمه و سبک سیاق خاص آن هستید، پیشنهاد می دهیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. انیمه در ژانرهای مختلف ساخته می شود که هریک از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارند. انیمه‌های ترسناک ماورایی تا اکشن و عاشقانه که بسیار ظریف و هنرمندانه، هیجانات و احساسات مخاطب را به بازی می گیرند. جالب اینجاست که انیمه های عاشقانه، گاهی دستمایه های کمدی دارند و گاهی یک درام بی نقص هستند. حتی عاشقانه هایی با رنگ و بوی ماورایی هم در فهرست بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ مشاهده می شوند. ما در ادامه این مطلب، انیمه هایی را معرفی می کنیم که در ژانر عاشقانه ساخته و عرضه شده اند و به دلیل تاثیرگذاری فوق العاده بالایی که داشتند، در خاطره مخاطبان ماندگار شدند.

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

سبد میوه ها (Fruits Basket) گل سرسبد بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

سبد میوه ها قطعا گل سرسبد انیمه های عاشقانه است. یوشی‌هیده ایباتا Fruits Basket را در ۶۳ اپیزود تولید کرده و آن را در فاصله آوریل ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۱ پخش کرد. سبد میوه جدید به نوعی نسخه بازسازی شده همان سبد میوه ای است که اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ عرضه شد. داستان از این قرار است که دختری به نام تورو هوندا  با خانواده ای نفرین شده آشنا می شود. صحنه های جذاب و غیر قابل پیش بینی در کنار فضای دراماتیک، شما را متقاعد می کند که سبد میوه را به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه تاریخ، تا پایان تماشا کنید.

Fruits Basket

دروغ آوریل تو (Your Lie in April)

به عنوان یکی دیگر از بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ، باید به دروغ آوریل اشاره کنیم. اثری ۲۲ اپیزودی، ساخته ی کیویی ایشی‌گورو که به موضوع موسیقی پرداخته است. در این انیمه با یک پیانیست جوان همراه می شویم که در میان هم سن و سالان خود می درخشد. اما طی یک حادثه، علاقه اش به موسیقی را از دست می دهد. در ادامه یک ویولونیست ماهر با نوازندگی دیوانه وارش، شعله های عشق به موسیقی را در این جوان زنده می کند.

Your Liein Apri

Clannad: After Story

تاتسویا ایشی‌هارا در سال ۲۰۰۸ یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه تاریخ را ساخت که به معنای واقعی، اشک شما را در می آورد! این انیمه که دنبال انیمه اول «Clanned» است، همچنان داستانی شیرین اما گاهی آزار دهنده دارد که عشق اول، بیماری و … را با هم ترکیب می کند. تومیا و ناگیسا دو دانش آموزی هستند که به تازگی دوره دبیرستان را به پایان رسانده اند و روابطی جذاب، شرین و گاها بسیار تلخ و دردناک را به تصویر می کشند.

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

کاگویا ساما: عشق جنگ است  Kaguya-Sama: Love Is War

یکی دیگر از بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ، عشق جنگ است نام دارد که به ویژه در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است. در این انیمه، داستان های عاشقانه ای را می بینیم که در یک دبیرستان خصوصی رخ می دهند. دبیرستانی که دانش آموزان آن ضریب هوشی بالایی دارند و در رقابت با یکدیگر، عاشقانه های جذابی را نیز رقم می زنند. میوکی شیروگانه که اتفاقا مبصر کلاس است، درگیر یک احساس عمیق با رقیب تحصیلی اش، کاگویا شینومیا می شود و تقابل این دو دیدنی است.

بیشتر بخوانید: ترفندها و نکات مخفی  ۲۰۲۱ گوشی اندروید

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

نام تو (Your Name) یکی از بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

ماکوتو شینکای در انیمه نام تو، عشق و ماورالطبیعه را به زیباترین شکل ترکیب کرده است. این فیلم طرفداران بسیاری دارد و طرفداران ژانرهای مختلف انیمه، به شدت آن را دوست دارند. نام تو ار عناصر ماوراء الطبیعه بهره گرفته است و در عین حال، بسیار به واقعیت نزدیک است. احساس همذات پنداری و دنبال کردن خط سرخ سرنوشت که شما را به جهانی متفاوت ‌تر از چیزی که تصورش را می ‌کنید، هدایت می ‌کند. طراحی زیبا و هنری در کنار موسیقی جذاب، Your Name را به یکی از بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ تبدیل کرده اند.

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

نانا  (NaNa)

در ادامه معرفی بهترین انیمه‌های عاشقانه تاریخ، به اثری ماندگار از موریو آساکا می رسیم که مثل یک جواهر در میان انیمه های رمانتیک می درخشد. در این فیلم، ماجرای عشق چندین نفر را می بینیم که گل سرسبد آنها زوج نانا اُساکی و رن است. البته نانا در کنار عشق، به مفاهیم دیگری همچون دوستی، رقابت و … هم می پردازد.

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

Cross Game

انیمه «Cross Game»هم یکی از شاهکارهای ژاپن است که تمامی ژانرهای انیمیشنی را باهم به تصویر کشیده است. ماجرای این انیمه مربوط به دو دانش آموز جوان است که در مسیر بازی های مدرسه ای، درگیر عشق می شوند. کراس گیم یک انیمه کاملا معمولی است که شما را جذب خود می کند.

Cross Game

Anohana: The Flower We Saw That Day

تاتسیوکی ناگای هم یکی دیگر از بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ را ساخته است. این انیمه عشق اول و خاطرات ویژه دوران کودکی را پاس میدارد. انوهانا با عناصر ماوراء الطبیعه ترکیب شده است و ماجرای جینتا یادومی را به زیبایی به تصویر می کشد. جینتا تمام روز را مشغول بازی ویدئویی است اما دوستی دیرینه در زندگی اش حضور دارد که به نوعی، معمای گم شده زندگی اوست. جینتا با کمک دوستان قدیمی اش، دوباره دور هم جمع می شوند تا روح دوست درگذشته خود را به آرامش برسانند.

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

بوسه ایزدی (Kamisama)

بوسه ایزدی، ساخته کیتارو دایچی، جزو بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ است که با الهام از مانگایی به همین نام اثر ژولیتا سوزوکی ساخته شده است. نانامی موموزونو، دختر جوانی است که به دلیل بدهی پدرش، خانه اش را از دست داده است. او علی رغم درگیری با مشکلات بسیار، قلبی مهربان دارد و مدام در حال کمک کردن به دیگران است. نانامی یک بار مردی را از شر سگ‌های هار نجات می ‌دهد و همین مسئله زندگی اش را با تغییرات بزرگی همراه می کند.

Kamisama

Nodame Cantabile

شینیچی چیاکی، نوازنده‌ ای درجه یک است که آرزوی اجرا در میان نخبگان موسیقی اروپا را در سر می پروراند. شینیچی از خانواده ای سرشناس است اما با واسطه کمال گرایی شدیدی که دارد، دائما در حال انتقاد کردن از خودش است. قهرمان یکی از بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ، از پرواز می ترسد و به همین دلیل نمی تواند به اروپا سفر کند. تا این که با دختری به نام مگومی نودا آشنا می شود و ماجرا از اینجا جذاب تر می گردد.

بیشتر بخوانید: چگونه کپشن و کامنت در اینستاگرام را کپی کنیم؟

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

Maison Ikkoku

Maison Ikkoku انیمه ای عاشقانه از کازو یامازاکی است که روایتی متفاوت از عشق را نشان می دهد. داستان به رابطه بین یوساکو گودای و زن صاحبخانه کیوکو اوتوناشی می ‌پردازد. شخصیت کیوکو منحصر بفرد است و تا مدتها بعد از پایان انیمه هم در ذهن شما باقی خواهد ماند.

Maison Ikkoku

تورادورا (Toradora)

اگر به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارید، پیشنهاد می دهیم Toradora را به عنوان یکی از بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ از دست ندهید. شخصیتی که انتظارش را هم ندارید، طوری به دام عشق می افتد که جا می خورید! حالا شما یید و ماجرای کسی که نمی داند چطور با این عشق ناگهانی و غیرعادی مواجه شود. البته در این انیمه رگه هایی از طنز را هم می بینید تا تماشای داستان برای شما جذاب تر شود.

بهترین انیمه های عاشقانه تاریخ

نویسنده : سودابه پویامنش
پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.