• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
20

۵ راه برای افزایش سرعت اندروید

  • کد خبر : 36999
  • 01 آگوست 2021 - 11:33

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا سرعت گوشی اندروید شما کاهش می یابد و به دنبال افزایش سرعت اندروید باشید؟ چرا آنطور که می خواهید کار نمی کند؟ یا چرا برنامه ها در وسط عملکرد خود متوقف می شوند؟

همه این سوالات تا حدودی به یکدیگر مرتبط هستند و تا حد زیادی بر سرعت اندروید شما تأثیر می گذارد. هنگامی که یکی از این مسائل را در تلفن هوشمند خود برطرف می کنید ، سایر موارد به راحتی قابل حل است. با این حال ، اینها ناشی از عملیات مختلفی است که ما بر روی تلفن خود انجام می دهیم. در اینجا ما برخی از مواردی را که باعث کند شدن تلفن اندروید می شود و نحوه افزایش سرعت اندروید را ذکر میکنیم.

5 راه برای افزایش سرعت اندروید

علل کند شدن اندروید و نحوه رفع آن

فضای ذخیره سازی: تلفن ما دارای داده است. هر روز مقداری داده روی آن جمع می شود که باعث می شود حافظه پایینی در دستگاه هایمان داشته باشیم. این به عنوان یکی از مشکلات اصلی تلفن شما مطرح می شود. به طور اتفاقی پرونده های حافظه پنهان ، برنامه های بلااستفاده ، فایل های بلااستفاده و سایر موارد روی تلفن شما جمع شده اند که مورد توجه قرار نمی گیرند و در عین حال حافظه را از دست می دهند

این مطلب هم برای شما مفید است.ترفندهای کاربردی گوشی اندروید

راههای افزایش سرعت اندروید

نحوه رفع این مشکل: می توانید با حذف همه برنامه های بلا استفاده ، حذف زبان های استفاده نشده و پاک کردن فایل های حافظه پنهان ، این مشکل را حل کنید تاباعث افزایش سرعت اندروید شما شود. تنظیمات تلفن شما به شما امکان می دهد این فعالیت ها را انجام دهید.

حذف برنامه ها

 روی نوار تنظیمات> برنامه ها> روی هر برنامه ای ضربه بزنید> روی حذف نصب ضربه بزنید.

فایل های Cache: روی Settings> Storage & USB> یکی از پنجره های ذخیره سازی> روی Cached Data> Ok ضربه بزنید.

فایل های بلااستفاده

 روی تنظیمات> ذخیره سازی و USB> یکی از قسمت های ذخیره سازی> روی هر کدام از بخش ها ضربه بزنید> فایلها را از آن حذف کنید. همچنین می توانید با نگاه دقیق به تمام قسمت های تلفن خود ، همه فایل ها را به صورت دستی حذف کنید.

به روز رسانی های سنگین

 همه ما مشتاقانه منتظر به روز رسانی سیستم و به روزرسانی برنامه هستیم. با همه خوبی های موجود در آن ، تأخیر را نیز به همراه دارد. این به دلیل ناسازگاری نرم افزار و سخت افزار اتفاق می افتد. یک تلفن اندروید قدیمی با سخت افزار کمتری طراحی شده است که از همه به روزرسانی هایی که دریافت می کنید پشتیبانی نمی کند. به همین ترتیب ، برخی از به روزرسانی های تلفن نیز برنامه های bloatware را به همراه دارند که حذف آنها سخت است.

نحوه رفع مشکل: در اینجا نمی توانید کارهای زیادی انجام دهید. همه به روزرسانی هایی که دریافت می کنید برای تلفن اندروید شما مهم هستند ، بنابراین توصیه می کنیم آنها را به موقع به روز کنید. جدا از این ، می توانید ROM را به دستگاه خود اضافه کنید ، که داده های بیشتری روی آن می نویسد.

برنامه های پس زمینه

یکی دیگر از دلایل کند شدن دستگاه ، اجرای غیر ضروری برنامه است. بسیاری از برنامه ها ، اگرچه در حال استفاده نیستند ، اما در پس زمینه اجرا می شوند. این موضوع باتری گوشی را مصرف می کند و بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. هرچه برنامه ها در پس زمینه بیشتر اجرا شوند ، گوشی کندتر کار می کند. باید همه برنامه هایی را که اغلب نمی خواهید غیرفعال کنید.

نحوه رفع: روی تنظیمات> برنامه ها> روی هر برنامه ای ضربه بزنید> توقف اجباری.

این مطلب هم برای شما مفید است.ترفندهای کاربردی گوشی اندروید

پاک کننده تلفن هوشمند را نصب کنید

در حالی که ما فرآیندهای ذکر شده در بالا را برای سرعت بخشیدن به اندروید شما توصیه کرده ایم ، اما آنها نیز زمان بر هستند. عملاً انجام تمام این مراحل به صورت عملی غیرممکن است. این مراحل طولانی را می توان با Smart Phone Cleaner کوتاه کرد. این برنامه بدون انجام کار زیاد از طرف کاربر ، تمام عناصر ناخواسته را از تلفن اندروید پاک می کند. قبل از نصب برنامه مزایای آن را بیابید. و باعث افزایش سرعت اندروید شما میشود.

این برنامه با یک کلیک تقویت کننده تلفن RAM را افزایش می دهد. نواحی موجود در تلفن شما را که می تواند به بهبود عملکرد گوشی شما کمک کند ، بررسی کرده و همه شلوغی ها را از آن پاک می کند.

مدیریت برنامه ها: با این یک برنامه می توانید همه برنامه های دیگر خود را مدیریت کنید. این امر نیازی به بررسی دقیق هر برنامه تلفن شما ندارد. مدیریت یا دستیابی به همه برنامه ها در یک صفحه با چند ضربه

تمیز کردن ناخواسته ها: همه حافظه پنهان و فایل های ناخواسته با یک کلیک حذف می شوند. این برنامه تمیز کردن ایمن و سریع تلفن شما را تضمین می کند.

مدیریت داده ها: بر خلاف هر روش طولانی و چالش برانگیز ، برنامه دارای UI  است که مدیریت داده ها را ساده می کند. می توانید انواع فایل ها را با چند کلیک پیش نمایش و حذف کنید.

صرفه جویی در باتری: این برنامه علاوه بر پاک کردن ، در مصرف باتری نیز صرفه جویی می کند. به شما امکان می دهد مصرف باتری را توسط برنامه های تلفن خود سفارشی کنید.

Smart Phone Cleaner این به شما کمک می کند اندروید خود را سریعتر و روانتر اجرا کنید. و شاهد افزایش سرعت اندروید خود باشید.

نویسنده : معصومه لطفی

پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.