• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
30

فروش گوشی شیائومی در اروپا از سامسونگ عبور کرد !

  • کد خبر : 37155
  • 05 آگوست 2021 - 21:20
فروش گوشی شیائومی در اروپا از سامسونگ عبور کرد !

 فروش گوشی شیائومی در اروپا از سامسونگ عبور کرد! بر اساس آمار، شرکت‌های چینی شیائومی، اوپو و ریلمی توانسته‌اند رشد فروش چشمگیری در بازار اروپا داشته باشند و از شرکت‌های دیگر سبقت بگیرند.

شیائومی در سال ۲۰۲۱ توانسته است موفقیت‌های بزرگی به دست آورد. شاید بزرگ‌ترین موفقیت برند چینی کنار زدن اپل و به دست آوردن جایگاه دوم فروش گوشی هوشمند در دنیا باشد؛ جایگاهی که البته فاصله‌ی کمی با سامسونگ دارد و حتی ممکن است که در آینده شیائومی به جایگاه نخست دست یابد.

AndroidAuthority از موفقیت دیگر شیائومی گزارشی منتشر کرده است که طبق آن، برند چینی در بازار اروپا با کنار گذاشتن سامسونگ توانسته جایگاه نخست فروش گوشی هوشمند را به دست آورد. البته تنها شیائومی نبوده که پیشرفت قابل توجهی در فروش داشته است؛ بلکه برندهای چینی دیگر مانند اوپو و ریلمی نیز توانسته‌اند به مقدار قابل توجهی به فروش تلفن‌های هوشمند خود اضافه کنند.

فروش گوشی شیائومی در اروپا ، بیش از ۲۵ درصد بازار کشورهای اروپایی دست شیائومی است

در آمار به تعداد محصولات فروخته‌شده نیز اشاره شده است. شیائومی توانسته در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ در حدود ۱۲٫۷ میلیون دستگاه تلفن هوشمند در بازار اروپا عرضه کند و ۲۵٫۳ درصد از بازار کشورهای اروپایی را در اختیار بگیرد. سامسونگ با فروش ۱۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند و کسب ۲۴ درصد از بازار اروپا، بعد از شیائومی در جایگاه دوم قرار دارد. نکات قابل توجهی در این آمار وجود دارد؛ به‌عنوان مثال، شیائومی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰، حدود ۶۷ درصد به فروش خود اضافه کرده است.

اما سامسونگ وضعیت جالبی ندارد و در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰، با افت فروش ۷ درصدی دست‌وپنجه نرم می‌کند. اپل در جایگاه سوم قرار دارد. ابرشرکت آمریکایی توانسته است ۹٫۶ میلیون دستگاه آیفون به بازار اروپا عرضه کند و ۱۹٫۲ درصد از بازار کشورهای اروپایی را در اختیار داشته باشد. در مقایسه با سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰، کوپرتینویی‌ها توانسته‌اند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ رشد ۱۵٫۷ درصدی فروش آیفون را تجربه کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.