• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
16

هک های اندروید بدون روت کردن گوشی

  • کد خبر : 37286
  • 10 آگوست 2021 - 11:32

در حالی که روت کردن تلفن شما بهترین راه برای استفاده بیشتر از تلفن شما است ، هک های اندروید جالبی وجود دارد که می توانید بدون روت انجام دهید.

اگر می خواهید از پتانسیل کامل دستگاه اندرید خود استفاده کنید ، روت کردن به طور طبیعی بهترین گزینه شما است.

هک های اندروید بدون روت کردن گوشی

استفاده ازهک های اندروید بدون روت کردن گوشی

روت کردن دستگاه اندروید معمولاً به سادگی نصب و اجرای یک برنامه نیست. ممکن است روش های اشتباه منجر شود که دستگاه شما دیگر قابل استفاده نباشد. از آنجا که روت کردن تلفن شرایط استفاده شما را نقض می کند ، در این شرایط تقریباً می توانید با گارانتی خود خداحافظی کنید.

خبر خوب این است که سیستم عامل اندروید از بدو تولد پیشرفت چشمگیری داشته است و بسیاری از کاربران متوجه شده اند که دیگر نیازی به روت کردن گوشی های خود ندارند تا قفل قابلیت هایی را که می خواهند از آنها استفاده کنند ، باز کنند. در اینجا برخی از هک های اندروید را آورده ایم تا به آسانی قابلیت دستگاه خود را بیشتر کنید. هیچکدام از آنها به اندازه برنامه های روت هیجان انگیز یا پیشرفته نیستند ، اما برخی از این هک های اندروید هنوز هم روشهای بسیار خوبی برای انجام کارهای بیشتر با تلفن اندروید است.

این مطلب هم برای شما مناسب است.آموزش پاک کردن حافظه پنهان اندروید

ایجاد ویجت های سفارشی

ابزارک ها راهی عالی برای استفاده از قابلیت های برخی از برنامه ها از صفحه اصلی شما هستنداگر می خواهید صفحه اصلی خود را منعکس کننده سلیقه و شخصیت خود کنید ، سعی کنید برنامه ای مانند ابزارک های زیبا را بارگیری کنید تا تلفن شما بیشتر لمس شود. همچنین می توانید میانبرهایی تنظیم کنید که شما را مجبور نکند بارها و بارها در منوها حرکت کنید.

تنظیم اعلان ها

از “Edge Display” در اندروید خود استفاده کنید.

باهک های اندروید دیگر مجبور نیستید در اعلان های LED غرق شوید. برنامه ای به نام Edge Color Notifications یک جفت نوار کناری در لبه صفحه شما ایجاد می کند که بسیار نزدیک Edge Display است.

برنامه را بارگیری کرده و اعلان ها را به شیوه ای بسیار مرتب تر دریافت کنید.

کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنید

برنامه Remote Desktop Google به شما امکان این را میدهد از اندروید خود برای کنترل کامپیوتر خود از هر نقطه ای استفاده کنید. نیازی به نصب هیچگونه نرم افزار سنگین ندارید و راه اندازی آنقدر سریع است که می توانید در کمتر از ده دقیقه آماده به کار شوید.

پس از نصب Chrome Remote Desktop ، از شما خواسته می شود که یک پین ۶ رقمی ارائه دهید. این شماره را به خاطر بسپارید زیرا برای دسترسی به کامپیوتر خود از دستگاه Android خود به آن نیاز دارید.

. در تلفن خود ، برنامه Chrome Remote Desktop را در Play Store  نصب کنید؛ فقط برنامه را نصب کنید ، باز کنید ، روی نام کامپیوترخود ضربه بزنید و سپس پینی را که دریافت کردید وارد کنید.

اکنون می توانید کامپیوتر خود را با استفاده از تلفن خود از هر نقطه کنترل کنید.

این مطلب هم برای شما مناسب است.آموزش پاک کردن حافظه پنهان اندروید

DPI خود را تغییر دهید

برخی از تلفن ها ابزارهایی برای تغییر DPI ارائه می دهند ، اگرچه بسیاری از آنها چنین نیستند. در صورتی که تغییر رویکرد DPI صفحه نمایش شما به اندازه کافی آسان است ، واقعیت این است که می توانید این کار را حتی بدون روت نیز با هک های اندروید انجام دهید. و بسیار آسان است.

اشکال زدایی USB را از قسمت Settings> Developer Options فعال کنید. اگر قبلاً هرگز گزینه های توسعه دهنده را فعال نکرده اید ، ابتدا باید به تنظیمات> درباره تلفن بروید و سپس   روی “ساخت شماره” ضربه بزنید.

درایورهای ABD و حداقل ADB را برای Windows بارگیری و نصب کنید. پس از نصب Minimal ADB ، یک خط فرمان باز می شود.

حداقل ADB/Fastboot برای Windows

درایورهای USB ADB

دستگاه اندروید خود را به کامپیوتر وصل کنید.

برای تغییر DPI باید به پنجره خط فرمان Minimal ADB برگردید و از دستور زیر استفاده کنید:

adb shell wm density “DPI”

 راه اندازی مجدد adb

توجه: جایی که “DPI” ذکر شده است ، مقداری را که می خواهید استفاده کنید جایگزین کنید. DPI پایین به معنای نمایش اطلاعات بیشتر روی صفحه است. DPI بالاتر برعکس عمل می کند.

دستگاه شما به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود و باید تغییر را در مشاهده کنید. اگر به هر دلیلی می خواهید DPI را به حالت اولیه بازگردانید ، به ADB برگردید و تایپ کنید:

تنظیم مجدد اندازه adm shell wm

راه اندازی مجدد adb

نتیجه

سیستم عامل اندروید از نظر آنچه می تواند بدون تغییر انجام دهد پیشرفت زیادی کرده است. در حالی که افزایش ویژگی های امنیتی ، روت کردن دستگاه ها را دشوارتر می کند ، این نقطه ضعف با آزادی باورنکردنی که می توانید با این دستورالعمل از دستگاه اندروید به طور مستقیم به دست آورید جبران می شود. مواردی که قبلاً نیاز به اصلاح پیچیده داشتند ، اکنون با هک های اندروید به آسانی نصب یک برنامه و ضربه زدن روی چند تنظیم به آسانی به دست می آید.

 

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37286

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.