• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15

مسی در پاریس : به پی اس جی آمدم تا یک چمپیونز لیگ دیگر ببرم

  • کد خبر : 37323
  • 11 آگوست 2021 - 15:16
مسی در پاریس : به پی اس جی آمدم تا یک چمپیونز لیگ دیگر ببرم

مسی در پاریس ، لیونل مسی پس از ۲۱ سال موفق از بارسلونا خداحافظی کرد و به PSG پیوست. ستاره آرژانتینی امروز برای نخستین بار به عنوان بازیکن PSG در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی جهان فوتبال، پس از جدایی از بارسلونا روز گذشته با قراردادی دو ساله و با دستمزد هفته ای ۱٫۲۰۰ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست.

این ستاره برنده شش توپ طلا روز گذشته در میان استقبال پر شور هواداران وارد پاریس شد و امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارک دو پرنس شرکت کرده است.

پس از امضای قرارداد و رونمایی توسط PSG، لیونل مسی قرار است برای اولین بار به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن به صورت عمومی صحبت کند.

صحبت های ناصر الخلیفی بابت حضور مسی در پاریس

ناصر الخلیفی، رییس PSG، پیش از مسی شروع به صحبت کرد: “بسیار مفتخرم که لئو مسی را به عنوان بازیکن PSG به شما معرفی کنم و این اتفاقی فوق العاده در تاریخ این باشگاه و جهان فوتبال است. این برای ما لحظه ای فوق العاده است. همه لئو را می شناسند، او تنها کسی است که شش توپ طلا برده. او فوتبال را جادویی می کند و یک برنده است.

به یاد دارم اولین روزی که ما ۱۰ سال کارمان را در این باشگاه شروع کردیم، افرادی بودند که می گفتند قرار است در این پروژه چه کنند. ما یک پروژه بزرگ فوتبالی داشتیم و با تشکر از همه به خاطر جایی که امروز در آن هستیم به خودمان افتخار می کنیم. بر هیچکس پوشیده نیست که این بازیکن بهترین بازیکن جهان است. توافق بزرگی بین دو طرف برای تحقق این امر وجود داشت.

من می خواهم از لئو، همسرش و تیم او برای تحقق این امر تشکر کنم. من می خواهم از تیمم و بسیاری از افرادی که شاید شما نشناسید تشکر کنم. من از صمیم قلب از شما تشکر می کنم، شما کار فوق العاده ای را برای هواداران این باشگاه انجام می دهید.

این تازه آغاز راه است. کار سخت اکنون شروع می شود. ما کسی را در کنار خود داریم که جام های زیادی برده و جام های زیادی را برای هم تیمی های خود به ارمغان خواهد آورد. ما بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین مربیان جهان را داریم.

من به فرزندان مسی قول می دهم که از پاریس لذت خواهند برد، آنها گفتند که پاریس شهر مورد علاقه آنها است.”

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.