• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
21

شارژر جدید شیائومی ۲۰۰ واتی ، صفر تا صد را در هشت دقیقه پر می‌کند!

  • کد خبر : 37402
  • 13 آگوست 2021 - 18:14
شارژر جدید شیائومی از صفر تا صد درصد باتری را در هشت دقیقه پر می‌کند!

براساس گزارشی جدید انتظار می‌رود شارژر جدید شیائومی ۲۰۰ واتی ، تا سال آینده به تولید انبوه برسد و با می میکس ۵ عرضه شود.

چند ماه پیش، شیائومی آخرین فناوری شارژ سریع خود به نام HyperCharge را معرفی کرد. این فناوری شارژ سیمی ۲۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی را برای گوشی‌های هوشمند ممکن می‌کند.

Gizmochina براساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده ادعا می‌کند فناوری HyperCharge شیائومی در ژوئن ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسد و در گوشی هوشمندی که در همان سال عرضه می‌شود استفاده خواهد شد.

گوشی Mi MIX 5 اولین گوشی بهره مند از شارژر جدید شیائومی است

یکی از نکات جالب گزارش، اشاره به گوشی Mi MIX 5 به‌عنوان اولین گوشی شیائومی بهره‌مند از شارژ سریع ۲۰۰ وات است. این یعنی درصورت صحت ادعاهای گزارش مذکور، می‌توان انتظار داشت پرچم‌دار جدید سری میکس شیائومی سال آینده و تنها با اختلاف یک سال نسبت به MIX 4 به بازار عرضه شود. البته آنطور که گزارش ادعا می‌کند، MIX 5 از فناوری شارژ بیسیم ۱۲۰ واتی بی‌بهره خواهد بود و نهایت سرعت شارژ وایرلس آن به ۵۰ وات محدود می‌شود.

شیائومی اکنون دو سری گوشی پرچم‌دار دارد که در یکی از آن‌ها تمرکز خود را بیشتر روی «عملکرد، دوربین و صفحه‌نمایش» گذاشته است. در سوی دیگر، تمرکز اصلی در سری Mi MIX روی «فناوری‌های آزمایشی و ابداعات نوآورانه در صفحه‌نمایش، متریال گوشی و فناوری شارژ» است.

بااینکه شیائومی فناوری شارژ ۱۲۰ وات خود را سال گذشته و تقریبا هم‌زمان با معرفی Mi 10 Ultra معرفی کرده بود، پرچم‌دار امسال شیائومی یعنی Mi 11 Ultra به شارژ ۶۷ واتی محدود شد و شیائومی از جدیدترین و سریع‌ترین فناوری شارژ خود تنها در MIX 4 استفاده کرد.

هایپر‌شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را تنها در عرض ۳ دقیقه تا نیمه پر می‌کند و شارژ کامل آن تنها ۸ دقیقه زمان نیاز دارد. شارژ ۱۲۰ واتی اما برای پرکردن باتری با همان ظرفیت تا ۵۰ درصد به ۷ دقیقه و تا ۱۰۰ درصد به ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.