• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

پل پوگبا در این منچستریونایتد می‌‍ماند

  • کد خبر : 37455
  • 15 آگوست 2021 - 13:21
پل پوگبا در این منچستریونایتد می‌‍ماند

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است حالا که این تیم تبدیل به تیمی با توانای بردن جام شده است، پل پوگبا ، ستاره فرانسوی شیاطین سرخ، قرارداد جدیدی با آنها امضا خواهد کرد.

پل اسکولز، هافبک سابق شیاطین سرخ، پس از بازی چشمگیر پل پوگبا مقابل لیدز به گمانه زنی درباره آینده این ستاره فرانسوی پرداخت.

پل اسکولز گفت که معتقد است پوگبا قرارداد جدیدی با منچستریونایتد که اکنون قادر به کسب جام است، امضا خواهد کرد.

تنها ۱۱ ماه دیگر از قرارداد فعلی پوگبا با یونایتد باقی مانده و شایعه شده بود که شیاطین سرخ ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان، این بازیکن برنده جام جهانی را بفروشند.

احتمال انتقال پل پوگبا به پاریس و مادرید و یا یوونتوس

رئال مادرید و پاری سن ژرمن هر دو به شدت با پوگبا در ارتباط هستند، در حالی که بازگشت احتمالی او به یوونتوس نیز مورد بحث قرار گرفته است، اما اسکولز مطمئن است که این هافبک با استعداد تمدید حضور خود در اولدترافورد را انتخاب خواهد کرد.

پوگبا در پیروزی ۵-۱ یونایتد مقابل لیدز در اولین مسابقه از فصل جدید نمایش فوق العاده ای داشت و اسکولز معتقد بود که اوله گونار سولسشر در حال حاضر از قدرت کافی برخوردار است تا چهار سال ناکامی در جام بردن را به پایان برساند.

اسکولز در مورد آینده پوگبا گفت: “من فکر می کنم او می ماند. واقعا معتقدم که او خواهد ماند.

چند سال پیش او در تیمی بازی می کرد که به اندازه تیم فعلی عملکرد خوبی نداشت و به نظر می رسد با این تعداد بازیکن هجومی که در کنار خود دارد و با توانایی هایی که خودش دارد، فکر می کنم که او خیلی چیزها را به تیم اضافه خواهد کرد.

من فکر می کنم او در نهایت قرارداد جدیدی را امضا می کند. اگر این تیم به این شکل پیش برود، اینطور پیشرفت کند… نمی خواهم خیلی هیجان زده شوم، اما این تیمی است که می تواند به قهرمانی برسد و این همان چیزی است که پوگبا می خواهد انجام دهد. “

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.