• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

۷ نکته و ترفند استفاده از هشتگ اینستاگرام

  • کد خبر : 37508
  • 17 آگوست 2021 - 11:50
7 نکته و ترفند استفاده از هشتگ اینستاگرام

استفاده از هشتگ در پلتفرم های اجتماعی بسیار مفید و رایج است. استفاده از هشتگ اینستاگرام نیز به بیشتر دیده شدن محتوای شما کمک میکند در اینجا قصد داریم شما را با نکات و ترفندهای هشتگ گذاری در اینستاگرام آشنا کنیم.

ترفندهای استفاده از هشتگ اینستاگرام

اگر از اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید به اطلاعات آماری پست دسترسی پیدا کنید که به شما می گوید چه تعداد ورودی  از هشتگ اینستاگرام دریافت کرده اید.

پستی را که می خواهید در آن اطلاعات را انتخاب کنید و روی View Insights در زیر پست در سمت چپ ضربه بزنید.

برای مشاهده همه اطلاعات مربوط به آن پست ، از جمله تعداد نمایش از هشتگ ها ، انگشت خود را به بالا بکشید.

این داده ها به شما کمک می کند بفهمید کدام هشتگ ها برای بهبود روند پیج  موثرتر هستند.

هشتگ ها را در استوری های اینستاگرام قرار دهید

صفحات هشتگ استوری اینستاگرام در گوشه بالا سمت چپ هستند. روی آن ها کلیک کنید به این ترتیب مجموعه ای از استوری ها را که دارای هشتگ هستند مشاهده خواهید کرد.

دو روش برای افزودن هشتگ اینستاگرام به استوری های شما وجود دارد. اولین روش استفاده از برچسب هشتگ است.

یا می توانید به سادگی از ابزار متن و نماد # برای تایپ هشتگ به همان روشی که در یک عکس یا پست ویدیویی استفاده می کنید ، استفاده کنید.

از هشتگ های ممنوعه و هشتگ های اسپم خودداری کنید

وقتی محتوای نامناسب با یک هشتگ مرتبط می شود ، ممکن است اینستاگرام این هشتگ را ممنوع کند.

این بدان معنا نیست که شما اصلاً نمی توانید از آن استفاده کنید. در عوض ، به این معنی است که اگر بر روی برچسب کلیک کنید ، فقط پست های برتر را مشاهده خواهید کرد. شما پست های اخیر را نخواهید دید و هیچ استوری مرتبط با هشتگ وجود نخواهد داشت.

استفاده از هشتگ های ممنوعه می تواند باعث کاهش مشارکت شود ، زیرا ممکن است استفاده شما از هشتگ های قانونی نیز کم اثر شود زیرا ممکن است از الگوریتم حذف شوید.

حتی اگر آنها ممنوع نباشند ، باید از هشتگ هایی که بی دلیل لایک و فالور می خواهند ، اجتناب کنید. مثالها عبارتند از #followme ، #like4like ، #follow4follow ، #tagsforlikes و غیره.

استفاده از این موارد باعث جذب ربات ها ، اسپم ها و سایر کاربران اینستاگرام می شود که قصد ندارند به طور معناداری با شما ارتباط برقرار کنند.

نحوه عملکرد صفحات هشتگ را درک کنید

صفحات هشتگ اینستاگرام یک راه عالی برای نمایش محتوای خود در معرض دید مخاطبان جدید است ، به خصوص اگر بتوانید در بخش بالا ظاهر شوید.

صفحات هشتگ اینستاگرام تمام محتوای مربوط به یک هشتگ خاص را نشان می دهد. اگر شخصی برای یک پست جستجو می کند و پست شما با آن هشتگ جدیدترین است ، اولین چیزی است که در قسمت اخیر مشاهده می کند.

به خاطر داشته باشید که قسمت اخیر بر اساس زمان به اشتراک گذاری هر پست طبقه بندی شده است.

از هشتگ های نامربوط یا تکراری استفاده نکنید

ممکن است وسوسه کننده باشد که به سادگی یک لیست طولانی هشتگ ها را در هر پست کپی و جایگذاری کنید ، اما این کار را نکنید.

هنگام ایجاد یک پست ، فقط از هشتگ هایی استفاده کنید که منطقی هستند. به عنوان مثال ، اگر یک پست را با #رستوران برچسب گذاری می کنید ، محتوای شما باید چیزی باشد که دیگران بخواهند در مورد رستوران بدانند.

این موضوع مربوط به دیده شدن توسط بسیاری از افراد نیست ، این موضوع مربوط به دیده شدن توسط افراد مناسب است. اینگونه است که هشتگ اینستاگرام منجر به تعامل بیشتر و دنبال کنندگان بیشتر می شوند. کلمات کلیدی مناسب را برای هر پست به صورت جداگانه انتخاب کنید.

مطمئن شوید که هشتگ به معنای مورد نظر شما اشاره میکند.

هشتگ اینستاگرام اغلب رشته ای از کلمات هستند که به هم چسبیده اند. وقتی مشخص نیست که یک کلمه کجا تمام می شود و کلمه بعدی شروع می شود ، می تواند برخی مشکلات را ایجاد کند.

یکی از بدترین نمونه های آن #susanalbumparty از سال ۲۰۱۲ بود. این هشتگ جشن افتتاحیه برای آلبوم جدید سوزان بویل بود.

خواندن هشتگ به دلیل جدا نشدن کلمات کار را سخت میکند.

هشتگ ها را برای استفاده در آینده ذخیره کنید

اگر اغلب از هشتگ های مشابه استفاده می کنید ، می توانید آنها را در یک یادداشت ذخیره کنید تا زمان تایپ آنها  کاهش یابد.

صبر کنید ، آیا به شما نگفته ایم که از هشتگ های یکسان در هر پست استفاده نکنید؟ این درست است – شما نباید از مجموعه هشتگ های یکسان بیش از حد استفاده کنید. با این وجود ، داشتن لیستی از هشتگ های مربوط به انواع محتواهایی که ارسال می کنید ، هنوز بسیار مفید است. حتی می توانید لیست های جداگانه ای از هشتگ های مربوط به انواع مختلف پست هایی که میگذارید ایجاد کنید.

فقط لیستی از هشتگ ها را در برنامه یادداشت های خود ایجاد کرده و آماده اضافه کردن به پست های خود باشید.

سپس می توانید چند هشتگ را برای استفاده در هر زمان انتخاب کنید ، نه اینکه مجبور باشید هشتگ ها را به خاطر بسپارید یا برای هر پست به دنبال موارد جدید بگردید. این همچنین به شما زمان می دهد تا بررسی کنید که چه نوع محتوایی در حال حاضر برای این هشتگ ها ارسال شده است .

به یاد داشته باشید که هر یک از هشتگ های اینستاگرام که در یک پست استفاده می کنید باید با محتوا متناسب باشد و نباید بیش از حد تکراری باشد. کل لیست ذخیره شده خود را روی هر پست کپی و جایگذاری نکنید.

حضور خود در اینستاگرام را مدیریت کنید و با Hootsuite در وقت خود صرفه جویی کنید. پست ها و استوری ها را برنامه ریزی کنید ، بهترین هشتگ ها را بیابید ، و به راحتی مخاطب را درگیر کنید.

 

نویسنده : معصومه لطفی

پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.