• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

پیشنهاد شغلی به هکر رمز ارز

  • کد خبر : 37574
  • 19 آگوست 2021 - 15:16
پیشنهاد شغلی به هکر رمز ارز

پیشنهاد شغلی به هکر رمز ارز پولی نتورک

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از تسنیم راشاتودی، پلتفرم بلاک چین “پولی نتورک” Poly Network  که اخیراً هدف سرقت ۶۱۱ میلیون دلاری ارز رمزنگاری شده قرار گرفته، از هکری که این حمله سایبری را انجام داده است خواست تا به عنوان مشاور امنیتی این شرکت کار کند.

این شرکت ارز رمزنگاری شده یک هفته پیش این سرقت را از طریق حساب توییتر خود اعلام کرد و سه آدرس را که ادعا می شد دارایی های سرقت شده به آنها منتقل شده است، شناسایی کرد.

با این حال، تقریباً نیمی از دارایی های رمز ارز دزدیده شده یک روز بعد بازگردانده شد. تاکنون گزارش شده است که همه ارزهای دیجیتال به جز ۳۳ میلیون دلار بازگردانده شده اند.

تشکر از آقای “کلاه سفید” White Hat

این شرکت در بیانیه ای نوشت: برای تشکر از آقای “کلاه سفید” White Hat و تشویق به مشارکت وی در پیشرفت امنیت جهان بلاک چین به همراه پولی نتورک، ما از صمیم قلب از آقای کلاه سفید دعوت می کنیم تا پست مشاور ارشد امنیتی پولی نتورک را قبول کند.

این پلتفرم رمز ارز همچنین به خاطر کمک این هکر به بازیابی وجوه کاربران، یک پاداش ۵۰۰ هزار دلاری به وی پیشنهاد کرده است.

در بیانیه این شرکت آمده است که کلاه سفید نمونه یک هکر با اخلاقی است که اغلب به دنبال آسیب پذیری در سیستم هایی هستند که می تواند آنها را در معرض حملات سایبری قرار دهد.

پس از حمله هفته گذشته، این شرکت هنوز نمی تواند به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از این وجوه دسترسی پیدا کند، که در حسابی که نیاز به گذرواژه دارد قفل شده است.

گفته می شود که این شرکت نمی تواند “ارتقاء چشمگیر سیستم” را برای جلوگیری از حملات مشابه تا زمان بازگشت تمام دارایی های باقی مانده انجام دهد.

به گفته یک شخص ناشناس به نقل از سی ان بی سی، این هکر گفته است که “کلید خصوصی” (گذرواژه) زمانی ارائه می شود که “همه آماده باشند”.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.