• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
20

تصمیم‌گیری بارسا برای پیراهن شماره ۱۰ مسی

  • کد خبر : 37585
  • 19 آگوست 2021 - 17:26
تصمیم‌گیری بارسا برای پیراهن شماره ۱۰ مسی

لیونل مسی از بارسلونا رفته است و حالا پیراهن شماره ۱۰ مسی در این تیم خالی مانده است و مدیران باشگاه باید تصمیم بگیرند که این پیراهن به بازیکن دیگری اعطا شود یا برای همیشه خالی بماند.

باشگاه بارسلونا اسپانیا در حال حاضر تصمیم گرفته تا پیراهن شماره ۱۰ را که به مدت ۱۶ سال برتن مسی بوده است را برای یکسال بایگانی کند.

لیونل اندرس لئو مسی کوچتینی دو هفته پیش با جدایی از تیم بارسلونا همه هواداران این تیم را شوک زده کرد. مسی برای امضای قرارداد جدیدش به ایالت کاتالونیا برگشته بود، اما به دلیل ناتوانی باشگاه در پرداخت حقوقش مجبور به ترک این تیم و رفتن به پاری سن ژرمن شد.

پیراهن شماره ۱۰ مسی براساس قوانین لالیگا نمیتواند بایگانی شود

پس از جدایی مسی از بارسا بحث های جدی در خصوص اینکه ایا پیراهن شماره ۰ باشگاهی شود یا به بازیکن دیگری اعطا شود درگرفت. اگر چه براساس مقرارات لالیگا بایگانی کردن یک شماره غیرمجاز است.

با این همه باشگاه اسپانیایی تصمیم دارد که پیراهن لیونل مسی را در فصل جدید به هیچ بازیکنی ندهد. گویا باشگاه تصمیم دارد در اینده هربازیکنی که ارزش و لیاقت پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ را دارد این پیراهن را دریافت کند.

براساس این گزارش در صورتی که در ادامه فصل نظر باشگاه در این خصوص تغییر کرد و تصمیم به اعطای پیراهن شماره ۱۰ گرفت، این پیراهن به یکی یازیکنان جوانی که از اکادمی لاماسیا برای تقویت تیم تحت هدایت رونالد کومان به تیم اصلی راه یابد، داده خواهد شد.

اسپورت در ادامه شایعه اخیر را در خصوص اینکه فیلیپه کوتینیو هافبک  ابی – اناری ها در این تیم می ماند و هم پیراهن شماره ۱۰ را خواهد پوشید را رد کرد.

پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا پیش از مسی بر تن رونالدینیوی برزیلی بود و از سال ۲۰۰۹ و با جدایی این بازیکن از بارسا به مسی داده شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.