• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
34

ازدواج تیام و امید” من و تو ” / عکس مبتذل مجریان ” من و تو “در رختخواب

  • کد خبر : 37903
  • 03 سپتامبر 2021 - 12:48
ازدواج تیام و امید" من و تو " / عکس مبتذل مجریان " من و تو "در رختخواب

چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی امید خلیلی منتشر شد که خبر از ازدواج تیام و امید من و تو داد.

مدتی قبل خبرهایی در مورد گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو مخصوصا رها اعتمادی،امید خلیل و تیام بصیر به همجنس گرایی در وبلاگ شخصی یکی از عوامل شبکه من وتو به نام رها اعتمادی منتشر گردید.

معلق شدن رها اعتمادی به دلیل افشاگری

این اخبارموجی از اعتراضات بینندگان شبکه را به همراه داشت. مسئولان شبکه من وتو به همین دلیل مدتی رها اعتمادی را که به دلیل مشکلات خود با عوامل شبکه دست به این افشا گری ها زده بود را از کار معلق کردند اما این پایان کار نبود و اعتراضات بینندگان شبکه را خاموش نکرد.

بعد از این جریان ها، رها اعتمادی جلوی دوربین آمد و اعلام کرد عقاید شخصی هر کسی به خودش ارتباط دارد و این موضوعی نیست که بخواهد اینقدر هیاهو به پا کند.

بعد از صحبت های رها اعتمادی شائبه همجنس گرایی عوامل شبکه من وتو به واقعیت تبدیل شد و همین موجب ریزش قابل توجه مخاطبان شبکه گردید.

ازدواج تیام و امید” من و تو “

این ماجرا تا حدی کمرنگ شده بود تا اینکه چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی امید خلیلی با این مضمون منتشر شد:” درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، بایدبه شما دوستان یه خبری رو بدم من و تیام تونستیم تولندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم.

من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم واقعا خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم. بدرود”

تبریک رها اعتمادی به این زوج همجنسگرا

این پیام فیس بوک امید خلیلی تعجب مخاطبان را برانگیخت و این موضوع برای خیلی ها که از پشت پرده عوامل شبکه من وتو چیزی نمیدانستند قابل باور نبود تا اینکه رها اعتمادی در فیس بوک خود این ازدواج را به امید و یا همان تینا و تیام تبریک گفت.

تبریک رها اعتمادی به این زوج همجنسگرا هم ابهامات را از این ماجرا برداشت و شائبه این ازدواج را به واقعیت تبدیل کرد.

امید خلیلی چندی قبل وبلاگی را در فضای بلاگفا راه اندازی کرده بود و در آن مطالبی را درخصوص همجنس گرایی منتشر می کرد که با توجه به قوانین جمهوری اسلامی این وبلاگ از لیست وبلاگ های مطابق با قوانین ایران به دلیل مطالب مبتذل در رابطه با همجنسگرایی حذف شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.