• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

ویژگی هایی که اندروید و iOS از هم سرقت کردند

  • کد خبر : 37954
  • 06 سپتامبر 2021 - 12:28
ویژگی هایی که اندروید و iOS از هم سرقت کردند

چند نمونه از ویژگی هایی که اندروید و iOS از هم سرقت کردند

در اینجا چند نمونه از ویژگی هایی که اندروید و iOS از هم سرقت کردند را برایتان شرح میدهیم .البته برخی از ویژگی های مشابه ، هم در iPad قبل از iPhone ، و هم در نسخه های Android سامسونگ و LG وجود داشته است .

حرکت اشاره ای

در سال ۲۰۱۷ ، iPhone X از شر دکمه Home خلاص شد و روش کاملاً جدیدی برای حرکت در برنامه ها مانند کشیدن انگشت به بالا برای بازگشت به صفحه اصلی ، کشیدن انگشت به بالا و نگه داشتن برنامه های اخیر و غیره را معرفی کرد.

به نظر می رسد تیم Google از حرکت اشاره ای جدید خوشش آمد ، زیرا اندروید یک سری حرکات مشابه را برای Android 9 و Android 10 اتخاذ کرده است.

این مطلب را از دست ندهید.ترفندهای کاربردی گوشی اندروید

مزاحم نشوید

حالت مزاحم نشوید جزء اصلی تلفن های مدرن است و به شما امکان می دهد تا از سیل اعلان هایی که به تلفن شما هجوم میاورند ، خلاص شوید.این ویژگی بود که اپل برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ به iOS 6 اضافه کرد. گوگل هم در سال ۲۰۱۴ با راه اندازی اندروید ۵٫۰ Lollipop این ویژگی را به سیستم عامل خود اضافه کرد.

به روز رسانی از طریق وای فا

در سال ۲۰۱۱ ، اپل iOS 5 را عرضه کرد ، اولین نسخه سیستم عامل خود که می تواند بدون نیاز به اتصال تلفن به رایانه و همگام سازی با iTunes ، از طریق Wi-Fi به روز شود.که در آن زمان یک عملکرد بسیار جالب بود ، زیرا Wi-Fi به سرعت فعلی نبود. اما کاربران اندروید چند سالی بود که دستگاه های خود را به همین به روز می کردند.

دوربین (سلفی) از ویژگی هایی که اندروید و iOS از هم سرقت کردند

اپل از زمانی که آیفون ۴  را در ژوئن ۲۰۱۰ عرضه کرد دارای اولین دوربین سلفی جلویی بود ، اما گوشی های اندرویدی تا اندروید ۲٫۳ Gingerbread ، که در دسامبر همان سال عرضه شد ، دوربین سلفی نداشتند.

 

پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37954

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.