• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
13

درگیری خونین عروس و داماد تهرانی بخاطر مهریه !

  • کد خبر : 38059
  • 11 سپتامبر 2021 - 11:55
درگیری خونین عروس و داماد تهرانی بخاطر مهریه !

درگیری خونین عروس و داماد در دوراهی قلهک تهران اتفاق افتاد.مردی با اداره پلیس تماس گرفت وخبر درگیری خونین زن و مردی را به پلیس گزارش داد.

وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند دیدند زن جوانی با اصابت ضربات چاقو بی‌هوش شده و روی زمین افتاده‌است.

زن به بیمارستان انتقال داده شد و مأموران پلیس هم مشغول تحقیقات شدند.مردی که پلیس را خبرکرده ‌بود، گفت: من داخل رستوران نشسته بودم وصدای داد و فریاد از خیابان را شنیدم. فکر کردم تصادف شده و سریع به خیابان آمدم و دیدم زن و مردی داخل ماشین ‌۲۰۶ خاکستری با هم درگیر شده‌اند. برای میانجیگری به سمت آنها رفتم دیدم مرد با چاقو ضربه به زن جوان زد و بعد او را از داخل ماشین به بیرون پرت کرد. مرد جوان وقتی مرا دید تهدید کرد که به او نزدیک نشوم و بعد هم فرار کرد.

درگیری خونین عروس و داماد تهرانی بخاطر مهریه در قلهک

تحقیقات مأموران پلیس نشان داد زن زخمی که در حال مرگ است با شوهرش درگیر و زخمی شده است.

پس از چند روز زن زخمی از مرگ نجات پیدا کرد و به هوش آمد.

 او گفت: من مهماندار هواپیما هستم. من و شوهرم با هم اختلاف داریم و او میخواهد از من جدا شود و می‌گوید مهریه‌ام را باید به او ببخشم، اما من قبول نمی‌کردم.

در روز حادثه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم که مرا تهدید به قتل کرد و بعد هم با چاقو به من ضربه زد تا مرا به قتل برساند، اما زنده ماندم.

بعد از اظهارات زن مأموران پلیس تحقیقاتشان را برای دستگیری متهم را آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

دستگیری متهم

متهم در بازجویی‌ها منکر جرم خود شد و گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم و همیشه هم درباره مهریه با هم دعوا می‌کردیم. آن روز هم داخل خودرو دوباره با هم درگیر شدیم و او شروع به خودزنی کرد و الان هم از من به اتهام اقدام به قتل شکایت کرده‌است.

بررسی‌های اولیه درگیری خونین عروس و داماد تهرانی حاکی از آن است که ضربات وارد شده به زن جوان دگر زنی بوده است نه خود‌زنی، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.