• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
24

نجات اکبر خرمدین از قصاص / همه رضایت دادند! + جزییات

  • کد خبر : 38095
  • 13 سپتامبر 2021 - 11:44
نجات اکبر خرمدین از قصاص / همه رضایت دادند! + جزییات

اکبر خرمدین از قصاص نجات یافت وبه ۱۰ سال  زندان محکوم می شود و همسرش هم بخاطر معاونت در قتل مدت زندانی کمتر از همسرش محکوم می شود.

اکبر خرمدین از قصاص نجات یافت

خواهر فرامرز (داماد خانواده خرمدین)  گفت : ما از قصاص دایی‌ام گذشتیم اما درخواست کردیم که به حبس محکوم شود و هرگز روی آزادی را نبیند

او و دو برادرش مدتی قبل به دادسرای جنایی تهران رفتند و اعلام کردند که از قصاص دایی‌شان می‌گذرند.

پرونده جنجالی خرمدین‌ها که یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی سال‌های اخیر به ‌شمار می‌رود، با گذشت خانواده داماد از قصاص، وارد مرحله‌ای تازه شده است.

پرونده قتل بابک خرمدین

این پرونده قتل بابک خرمدین از ۲۶اردیبهشت امسال با پیداشدن تکه‌های بدن مردی در سطل زباله‌ فاز۳ شهرک اکباتان به جریان افتاد.

و بعد از چند ساعت از پیداشدن این جسد مثله ‌شده، مشخص شد که مقتول کارگردان چهل و هفت ساله سینما بابک خرمدین است و توسط پدر و مادر خودش به قتل رسیده و تکه تکه شده است .و پدر و مادرش توسط پلیس دستگیر شدند.

پس از چندی آنها ، به دو قتل دیگر هم اعتراف کردند؛ آرزو دخترشان و فرامرز شوهر سابق آرزو که خواهرزاده اکبر خرمدین بوده است.

اکبر خرمدین در تحقیقات گفت فرامرز را در سال۹۰ و آرزو را در سال۹۷ به قتل رسانده و پس از هر دو قتل آنها را مثله‌ کرده ، ودر نقاط مختلف تهران انداخته است  و در همه این قتل‌ها همسرش هم همدستش بوده است ، اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشته است .

رسیدگی به پرونده در دادسرای جنایی ادامه داشت و هنوز کیفرخواست صادر نشده بود که مدتی قبل خانواده فرامرز به دادسرای جنایی تهران رفتند و از قصاص گذشتند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.