• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

برزیل ۳ – ایران ۲ / رویای صعود محقق نشد

  • کد خبر : 3838
  • 13 جولای 2019 - 4:41

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ از ساعت ۰۲:۳۰ به میزبانی شیکاگو به مصاف برزیل رفت که این مسابقه با نتیجه برزیل ۳ – ایران ۲ و با امتیازهای ۲۵ – ۲۰، ۲۵ – ۲۳، ۲۴ – ۲۶، ۲۰ – ۲۵ و ۱۵ – ۱۰ به سود شاگردان دال‌زاتو خاتمه پیدا کرد.

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، محمد موسوی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) بازیکنان شروع کننده بازی در بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل برزیل بودند. برنده این بازی، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات را کسب می‌کرد. سایت فدراسیون جهانی والیبال، امیر غفور را به عنوان امتیازآورترین بازیکن لیگ ملت‌ها، برگ برنده ایران دانسته بود.

برزیل ۳ – ایران ۲ / نگاهی آماری به دیدار ایران و برزیل

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ از ساعت ۰۲:۳۰ به مصاف برزیل رفت. شاگردان کولاکوویچ برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی نیاز به پیروزی در این مسابقه داشتند، اما موفق به انجام این کار نشدند.

برزیلی‌ها در این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ ایران را شکست دادند تا شاگردان کولاکوویچ دست خالی شیکاگو را ترک کنند. در پایان این دیدار میلاد عبادی‌پور توانست ۲۲ امتیاز برای ایران کسب کرده و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد.

ایران در این بازی، ۶۳ امتیاز از اسپک، ۱۴ امتیاز از دفاع، ۷ امتیاز از سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد. برزیل هم ۵۴ امتیاز از اسپک، ۱۴ امتیاز دفاع، ۸ امتیاز از سرویس و ۳۳ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

کولاکوویچ: با تمام انرژی به مصاف برزیل نرفتیم

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در این مورد گفت: بازی مهمی برای ما و برزیل بود. این شانس را نداشتیم که با تمام انرژی خود به مصاف برزیل برویم. همچنین قدرت لازم را برای پایان دادن به بازی نداشتیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. حیف شد واقعا که نتونستن صعود کنن…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.