• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
19

اعتراف به جنایت بعد از خیانت

  • کد خبر : 38470
  • 03 اکتبر 2021 - 18:13
اعتراف به جنایت بعد از خیانت

زن و مردی که در پی آشنایی اینستاگرامی، با طراحی و اجرای نقشه ای شوم شوهر زن را به قتل رساندند واعتراف به جنایت بعد از خیانت کردند به زودی در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شوند.

در سال‌۹۹ پیرزنی  به اداره پلیس رفت گفت: پسرم بهنام ۱۴‌سال قبل ازدواج کرده و یک دختر دارد. چند روزی از او خبرنداشتم با عروسم تماس گرفتم. او به من گفت پسرم به امارات رفته است و قصد برگشتن به ایران را هم ندارد. من خیلی شوکه شدم و گفتم امکان ندارد بهنام بدون خداحافظی از من کشور را ترک کرده باشد. هیچ حرفی هم از او در این باره نشنیده بودم. و به این موضوع مشکوک هستم.

اعتراف به جنایت بعد از خیانت

با شنیدن سخنان زن، تحقیقات در این باره آغاز شد در روند تحقیقات مشخص شد مرد در اینستاگرام فعالیت میکرده و همسر او سمیرا ۲۹‌ساله هم بلاگر است و فالوورهای زیادی هم دارد.

ماموران در مورد سمیرا شروع به تحقیق کردند. او مدعی شد که شوهرش مهاجرت کرده‌است، اما هیچ مدارکی را در این باره ارائه نداد.

 تحقیقات ادامه یافت تا اینکه سمیرا در بازجویی‌ها به قتل شوهرش با همدستی مردی به نام آریا اعتراف کرد.

سخنان زن درباره قتل همسرش

سمیرا گفت: بهنام مرد بداخلاقی بود و من و دخترم را خیلی اذیت می‌کرد. او ورزشکار بود، اما به قرص‌های ترامادول اعتیاد داشت به همین خاطر این موضوع او را بدخلق‌تر و پرخاشگر کرده بود.

 من در اینستاگرام پیج‌های تبلیغاتی داشتم و از این طریق درآمد داشتم تا اینکه یک روز با یک بلاگر که خودش را سحر معرفی کرده بود آشنا شدم. من با او صمیمی شدم و با او درد دل کردم و از بدرفتاری‌های شوهرم گفتم.

رابطه من و سحر خیلی نزدیک شد تا اینکه خواستم او را ملاقات کنم. روزی با هم قرار گذاشتیم، اما وقتی سر قرار رفتم، فهمیدم او زن نیست و یک مرد به نام آریا است.

رابطه ما خیلی به هم نزدیک شده بود به همین دلیل برایم مهم نبود که او یک مرد است. بعد از ملاقات آریا این ارتباط ادامه داشت و من در مورد زندگی شخصی‌ام بیشتربا او صحبت کردم تا اینکه روزی از او خواستم به من کمک کند، تا شوهرم را گوشمالی بدهم شاید دست از بدرفتاری‌هایش بردارد.

طراحی نقشه قتل

آریا برای آشنایی با شوهرم، خودش را به عنوان پیج مدلینگ کودک به شوهرم معرفی کرد و طرح دوستی ریخت. بعد از این آشنایی، او به خانه‌مان آمد.

طبق نقشه آریا قرص‌های خواب‌آور خریده بود و بعد از اینکه به خانه‌مان آمد قرص‌ها را در یک نوشیدنی به شوهرم خوراند. بعد از اینکه شوهرم به خواب عمیقی فرو رفت، من و آریا دست و پای او را بستیم تا او را آرایش کنیم سپس از او فیلم بگیریم. با گرفتن فیلم می‌خواستیم او را تهدید کنیم اگر از اذیت و آزار من و دخترم دست برندارد فیلم‌هایش را در اینستاگرام پخش کنیم و آبرویش را ببریم. در حین فیلمبرداری یکباره او بیدار شد. آریا خیلی ترسیده‌بود به همین خاطر دست به چاقو شد و به او ضربه زد.

وقتی فهمیدیم او به قتل رسیده‌است، همراه آریا جسد را به بیابان‌های حاشیه تهران بردیم و در یک سطل زباله آتش زدیم.

با این اظهارات، آریا ۳۵‌ساله که دارای سابقه کیفری هم بود بازداشت شد. او در توضیح به مأموران گفت طراح این نقشه سمیرا بوده و دستور قتل را او داده بود و مدعی شد فقط به زن جوان کمک کرده‌است و در قتل نقشی نداشته‌است.

بعد از این توضیحات، مرد جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه خلاف اظهارات قبلی گفت خودش به تنهایی مرد جوان را به قتل رسانده و همسر مقتول در قتل شوهرش نقشی نداشته و بی‌گناه است.

اعتراف به قتل

آریا در آخر گفت: من و سمیرا قصد قتل نداشتیم. آن روز بعد از بیهوش کردن شوهر سمیرا در حال حرف زدن بودیم که یکباره به هوش آمد و از خواب بیدار شد. در آن شرایط از ترس چاقو را برداشتم و یک ضربه به او زدم. بعد از قتل به خانه خاله‌ام رفتم و ویلچر پسرخاله‌ام را که معلول بود قرض گرفتم سپس به محل حادثه برگشتم. جسد را روی ویلچر گذاشتم و بعد آن را سوار ماشین کردم و به حاشیه تهران بردم و جسد را آتش زدم. در این حادثه سمیرا بی‌تقصیر است و نقشی نداشته است.

با اظهارات ضد نقیض مرد و زن جوان، سرانجام با توجه به شواهد و قرائن موجود، آریا به اتهام مباشرت در قتل و سمیرا به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند. پرونده نیز بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهمان بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی در یکی از شعبات دادگاه محاکمه خواهند شد. و اولیای‌دم درخواست قصاص را دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.