• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
19

قتل پسر ۱۷ ساله تهرانی به خاطر موبایل

  • کد خبر : 38534
  • 08 اکتبر 2021 - 1:22
قتل پسر 17 ساله تهرانی به خاطر موبایل

قتل پسر ۱۷ ساله تهرانی در آبان ۹۸ درخیابان خانی آباد اتفاق افتاد و تحقیقات پلیس در مورد قتل این پسر به نام ابوالفضل یوسفی آغاز شد.

تحقیقات اولیه ماموران پلیس نشان داد که ابوالفضل در جریان زور گیری با اصابت چاقو به قلبش جان خود را از دست داده است، ومتهمان با ردیابی ماموران پلیس بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

قتل پسر ۱۷ ساله تهرانی

دومتهم به زورگیری منجر به قتل پسر ۱۷ ساله تهرانی اعتراف کردند و شکایت اولیای دم،پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و عاملان قتل ابوالفضل ۱۷ ساله پای میز محاکمه رفتند.

مادر ابوالفضل گفت: پسرم ۱۷ سال داشت اما پا به پای پدرش کار می کرد.آن روز هم به همراه پدرش از محل کار برگشته بود.و رفته بود سوپرمارکت سر کوچه شارژ تلفن بخرد.

تاخیرش باعث نگرانی مان شد و همسرم از پنجره سر کوچه را نگاه کرد و ازدحام جمعیت را دید.در همان موقع صاحب سوپرمارکت که ما را می شناخت با همسرم تماس گرفت و گفت به ابوالفضل چاقو زده اند.

اعتراف زورگیر قاتل

متهم ردیف اول گفت: سی ساله هستم و در بلورسازی کار می کردم.دو سابقه کیفری به خاطر حمل و نگهداری موادمخدر دارم.

درروز حادثه قرص خورده بودم و حال خوبی نداشتم.دوستم مجید برای اینکه کمی حالم بهتر شود پیشنهاد داد با موتور در خیابان دور بزنیم.

از اسلامشهر به خانی آباد آمدیم. مجید پسر را دید که به آرامی در کوچه قدم می زد و گوشی موبایلش دستش بود و داشت بازی می کرد.مجید گفت گوشی اش را بزنیم و با موتور نزدیک او رفتیم. می خواستم گوشی را از دستش بکشم اما مقاومت کرد،نفهمیدم چه شد که از جیبم چاقو درآوردم و به او چند ضربه زدم.بعد هم گوشی سامسونگ جی ۷ را برداشتیم و فرار کردیم.

حالم بد بود اما می دانستم چه کار می کنم.شاید اگر آن روز با مجید نرفته بودم این اتفاق نمی افتاد.گوشی قاپی پیشنهاد مجید بود.او هم مثل من با خانواده اش اختلاف زیادی داشت و برای همین مدتی بود در خانه ما زندگی می کرد.

مجید به عنوان متهم ردیف دوم گفت: من اتهامم را قبول ندارم.روز حادثه همراه دوستم نبودم.من به موادمخدر اعتیاد دارم و روز حادثه در محله خودمان دنبال موادمخدر بودم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.