• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
22

چرا درب ضد سرقت بخریم؟

  • کد خبر : 38850
  • 25 اکتبر 2021 - 14:08
درب ضد سرقت

اهمیت درب ضدسرقت و ضرورت وجود آن در ساختمان های مسکونی و تجاری، غیر قابل انکار است. این درب ها اگر متناسب با استانداردهای موجود ساخته شوند، ضریب نفوذ سارقان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. قفل و لولای به کار رفته در درب های ضد سرقت، بسیار مقاوم بوده و احتمال شکستن آنها بر اثر ضربه و … بسیار کم است. در بسیاری از سرقت هایی که از منازل انجام می شود، سارقین قفل درب را می شکنند. این درحالی است که درصد شکستن قفل درب لابی،  داخلی و … ضدسرقت، بسیار پایین تر از درب های معمولی است. در ادامه ضمن بررسی ساختار درب های ضد سرقت، مزایای این درب را معرفی می کنیم. به این ترتیب خواهید دانست که چرا خرید و نصب یک درب از نوع ضد سرقت، برای ساختمان شما ضرورت دارد.

ساختار درب ضد سرقت

درب داخلی ضد سرقت یا درب های لابی و …، به دلیل ساختار ویژه ای که دارند، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. قفل های به کار رفته در این درها، تقویت شده اند تا در صورت قفل شدن، به هیچ عنوان باز نشوند!  این کار با هدف افزایش امنیت ساختمان انجام شده و البته موفقیت آمیز بوده است. این نوع درب ها آتش پاد هستند؛ یعنی ضد حریق بوده و عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا هم هستند. یکی دیگر از اجزای مهم در درب های ضد سرقت، لولا است. لولا در اکثر این درب ها، از خارج و یا از هر دو طرف پنهان  شده است تا امکان باز کردن آن با اهرم وجود نداشته باشد. درهای ضد سرقت، دارای چند لایه داخلی از جنس فولاد، ام دی اف، شیشه و … هستند. لایه داخلی فولادی است و با MDF یا چوب یا شیشه، روکش می شود. فضای خالی هم معمولا با پشم سنگ پر می شود تا پوشش دهی مناسبی در مقابل حرارت و صدا ایجاد گردد.

مزایای درب ضد سرقت

 کارشناسان فروش در فروشگاه درب ضدسرقت، مزایای بسیاری را برای این نوع درب ها معرفی می کنند. شناخت این مزایا به شما کمک می کند که در خرید یک درب ضد سرقت برای منزل یا محل کارتان، تردید نکنید. به عنوان بخشی از ویژگی های مثبت درب های ضد سرقت، که در درب های معمولی وجود ندارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا

درب های معمولی، مقاومت پایینی در برابر ضربه و آتش سوزی و … دارند و سارقین به راحتی می توانند آنها را بشکنند و وارد ساختمان شوند. درب های ضدسرقت اما با مقاومت بسیار بالا، تقریبا نفوذناپذیر هستند.

ساختار چند لایه

درب ضد سرقت، دارای یک لایه داخلی از جنس فولاد است که با لایه های دیگری از ام دی اف، چوب و … پوشانده می شود.

مخفی بودن لولا

مزیت دیگر درب ضد سرقت، مخفی بودن لولای آن است. لولای این درب ها، به صورت مخفی طراحی و تعبیه شده اند و به همین دلیل، دسترسی به آنها غیر ممکن است. این در حالی است که سارقین، به راحتی می توانند لولای یک درب معمولی را شکسته و وارد ساختمان شوند.

ضد حریق

درب ضدسرقت، نسوز است و به صورت آتش پاد تولید می شود. این درها تا چندین ساعت در مقابل آتش سوزی و حرارت بالا مقاومت می کنند.

عایق صدا و گرما و سرما

یکی از مهم ترین و بهترین مزایای درب ضد سرقت این است که در مقابل صدا و گرما و سرما، به صورت عایق عمل می کند. فضای خالی بین لایه های این درب، توسط عایق های مخصوصی پوشانده می شوند و به همین دلیل می توان روی خاصیت ایزولاسیون آنها هم حساب کرد.

این مطلب رپورتاژ اگهی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه شده است. پایگاه خبری دخالت در قبال محتوا و صحت اطلاعات موجود در آن مسئولیتی ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38850

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.