• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

آزار شیطانی دخترعطرفروش در خیابان خوش تهران

  • کد خبر : 38908
  • 30 اکتبر 2021 - 14:33
آزار شیطانی دخترعطرفروش در خیابان خوش تهران

آزار شیطانی دخترعطرفروش توسط دو مرد جوان در خانه این دختردر خیابان خوش تهران اتفاق افتاد. این دختر جوان که سحر نام دارد برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کرد . او ماجرا را اینگونه شرح داد: من در اینستاگرام فعالیت می کنم وعطر و ادکلن می فروشم.چند روز قبل  یک مرد  جوان با من  تماس گرفت و سفارش عطر داد. قرار بود برای تحویل گرفتن سفارشش مقابل خانه ام در خیابان خوش بیاید و آن را تحویل بگیرد.

آزار شیطانی دخترعطرفروش

وقتی من مقابل در خانه رفتم دو پسر جوان را در خیابان دیدم  آنان که فهمیده بودند در خانه تنها هستم به یکباره به سمتم حمله کردند و با تهدید ساکتم کردند مرا به داخل خانه انداختند سپس  به طرفم حمله کردند و مرا آزار دادند.پس از اذیت و آزار ، کارت بانکی ام را سرقت کردند و فرار کردند.

با شکایت سحر او به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت او را تایید کردند.

پلیس تحقیقات را برای شناسایی دو پسر آغاز کرد و پس از گذشت چهار ماه یکی از متهمان به نام داریوش با ردیابی تماس مجازی و نقطه زنی شماره تلفن شناسایی و بازداشت شد. وپلیس در پی متهم دیگر به نام کاوه بو که ردی از او پیدا نشد و پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

جلسه دادگاه

داریوش در جلسه دادگاه گفت: من شاکی را آزار نداده ام. کاوه  به او تجاوز کرد. اما کارت عابر دختر را من برداشتم و از کارتش او پول برداشت کردم.

آن روز کاوه با من تماس گرفت و گفت سفارش عطر داده است. او از من خواست با او مقابل خانه دختر جوان برویم تا آنرا تحویل بگیریم.

وقتی به آنجا رسیدیم کاوه از من خواست برای سرقت وارد خانه اش شویم. باور کنید من شاکی را آزار ندادم و کاوه بود که به او تجاوز کرد. من فقط کارت عابر او را همراه رمز سرقت کردم و از حساب او مبلغی برداشت کردم. سپس برای گمراه کردن پلیس مبلغ مورد نظر را از کارت دختر جوان به کارت دیگری واریز و بعد از چند بار جابجایی پول در کارت های مختلف برداشت کردم.

پس از اظهارات پسر جوان پرونده برای تحقیقات بیشتر و دستگیری  متهم دیگر پرونده  به دادسرا فرستاده شد تا پس از بازداشت متهم دیگر ، به پرونده رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.