• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

مشارکت عمومی در استوری‌ها با ویژگی جدید استیکر Add Yours اینستاگرام

  • کد خبر : 38957
  • 02 نوامبر 2021 - 13:19
مشارکت عمومی در استوری‌ها با ویژگی جدید استیکر Add Yours اینستاگرام

امروزاینستاگرام اعلام کرد استیکر جدیدی با عنوان Add Yours (شما هم اضافه کنید ) را برای استوری ها راه اندازی کرده است . استیکر Add Yours اینستاگرام به کاربران امکان می دهد از دیگران بخواهند به محتوای استوری هایشان پاسخ دهند و هر کاربر می تواند استوری خود را به آن موضوع اضافه کند.

ویژگی جدید استیکر Add Yours اینستاگرام

به عنوان مثال کاربر از لباسی که پوشیده است استوری میگذارد و با استفاده از استیکر Add Yours از بقیه می خواهد که آنها هم تصویر لباس خود را به آن اضافه کنند.
وقتی کاربران پاسخ می‌دهند، به لیست نمایه روی برچسب اضافه می‌شوند، که وقتی روی آن ضربه بزنید، می توانید تمام پاسخ‌های دیگران را ببینید و یک زنجیره پاسخ در استوری ایجاد می شود که می‌تواند به تعامل بیشتر کمک کند.

این مطلب نیز برایتان مفید است.نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

این ویژگی بسیار شبیه به ویژگی Duet تیک تاک است، که کاربران محتوای خود را به زنجیره Duet اضافه می‌کنند و جریان‌های طولانی و تعاملی محتوا را بر اساس موضوع اصلی ایجاد می‌کنند.
خلاقیت TikTok یک عنصر کلیدی در جذابیت آن است، بنابراین تعجبی ندارد که ببینیم اینستاگرام بار دیگر از رقیب اصلی خود الهام گرفته است.
اینستاگرام ویژگی Add Yours را برای همه قابل دسترس قرار داده است قبلا این ویژگی فقط برای اکانتهایی بود که حداقل ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند.

نحوه استفاده از  Add Yours

برای استفاده از استیکر Add Yours بعد از آماده‌ کردن استوری، استیکر Add Yours را از قسمت استیکرهای استوری انتخاب کنید تا رشته گفتگوی عمومی را شروع کنید.
همچنین در صورتی که مخاطبان شما از این استیکر استفاده کنند، می‌توانید روی آن ضربه بزنید و در پاسخ استوری خود را درباره موضوع مربوطه به اشتراک بگذارید.
با استفاده از این قابلیت که برای مشارکت بیشتر طراحی شده است می‌توان به پیدا کردن افراد جدید برای دنبال کردن هم استفاده کرد. وقتی در استوری شخصی روی این استیکر تپ کنید، می‌توانید بقیه استوری‌هایی که دیگران درباره این موضوع منتشر کرده اند را ببینید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38957

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.