• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
12

جزئیات و ترکیب رنگ گوشی سری گلکسی S 22 قبل از موعد رونمایی فاش شد

  • کد خبر : 38986
  • 04 نوامبر 2021 - 11:42

خبرها حاکی از این است که گوشی سری گلکسی S 22 در اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار می شود.

جزئیات سری گلکسی S22

تاکنون، ویژگی‌هایی که برای گلکسی S22 معرفی شده‌اند بیشتر روی دوربین‌های ارتقا یافته آن تمرکز دارند. گفته می شود که گلکسی ۲۲S دارای تراشه اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام است  واز گرافیک AMD استفاده خواهد کرد.

 همچنین طراحی نازک‌تر، نمایشگرها کمی کوچک‌تر از مدل‌های معمولی و Pro است و دوربین احتمالی زیر صفحه ‌نمایش از دیگر خصوصیات آن است .

چنین ارتقاهایی نسبتاً مورد استقبال قرار خواهند گرفت. همچنین به نظر می رسد Galaxy S22 Ultra باید هیجان‌انگیزترین مدل باشد، زیرا گفته می‌شود دارای قلم S و طراحی شبیه گلکسی نوت است.

گلکسی اس ۲۲ باید با گوگل پیکسل ۶ و تراشه تنسور آن رقابت کند.وشایع شده است که گلکسی اس ۲۲ اولترا یک حالت عکس فوق العاده با جزئیات جدید برای به حداکثر رساندن سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خود خواهد داشت.

اخبار فاش شده نشان می دهد که Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra بسیار متفاوت به نظر می رسند.

اطلاعات  فاش شده درمورد گلکسی اس ۲۲

یک مشاور فناوری ادعا کرده است که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا درخشان ترین صفحه نمایش که تا به حال یک گوشی گلکسی داشته است را داراست و حتی از گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز بالاتر است.

اطلاعات جدیدی که Let’s Go Digital (از یک کارمند سابق سامسونگ) به دست آورده است، ادعا می کند که گلکسی اس ۲۲ متفاوت از گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود. این سایت رندرهایی تولید کرده است که تلفنی را نشان می دهد که شباهت زیادی به گلکسی اس ۲۱ دارد و دوربینی مشابه دارد. در همین حال، انتظار می‌رود S22 Ultra طراحی نوت ‌مانندتری داشته باشد .

باتری و شارژ گوشی سری گلکسی S 22

سامسونگ ممکن است شارژ سریع ۶۵ واتی را با گلکسی اس ۲۲ مجدداً معرفی کند. Ice Universe ادعا می کند سامسونگ در حال آزمایش شارژ ۲۵ وات، ۴۵ وات و ۶۵ وات است.

جزئیات و ترکیب رنگ سری گلکسی S22 قبل از موعد رونمایی فاش شد

ترکیب رنگ سری گلکسی S22

طبق اطلاعات منتشر شده نسخه پلاس گلکسی S22 در پنج ترکیب رنگ مشکی، سبز، صورتی، طلایی و سفید روانه بازار خواهند شد و نسخه قدرتمندتر گلکسی S22 اولترا در رنگ‌های مشکی، قرمز تیره، سبز و سفید عرضه خواهند شد.

البته تمام رنگهای آن در تمام مناطق جهان در دسترس نخواهند بود و برخی از آن‌ها به صورت انحصاری در بازارهای خاصی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه این گوشی‌ها در بازارهای مختلف جهان وجود ندارد و مشخص نیست که کدام رنگ سری گلکسی S 22 در کدام بازارها به فروش خواهند رسید.

تاریخ عرضه گوشی سری گلکسی S 22

گوشی سری گلکسی S 22 سامسونگ احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. با گزارشی که اخیرا منتشر شده، گفته می شود که گلکسی اس ۲۲ در ۲۸ فوریه، درست قبل از نمایشگاه MWC 2022 عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.